Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Mamma`s lille engel ligger og sover, nyvasket og mett og god:) Jeg har fått gjort unna litt husarbeid, ikke sånn grundig med litt brannslukking her og der:) Støvsuget og dratt over gulvene, bare slik at det lukter litt grønnsåpe. Vasket det ene badet, ny wc blokk slik at det lukter litt godt:) Som dere ser, bare litt brannslukking her og der:) Venter nå på ei god venninne og vi skal drikke kaffe:) God dag til dere alle sammen:)
*smula* Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Og med VM-sprintstafett på TVen samtidig, blir det ekstra bra kos deg!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 ja, det er kjempegodt! har gjort det samme som deg i dag faktisk.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Kjenner til den følelsen! Nå sover gutten lur nr. 2 og den timen har blitt min fritime! :-) Altså ikke husarbeid på meg! ;-) Ha en god dag!
enits40 Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Herlig! Jeg synes toppen av lykke er å trille rundt i strålende solskinn og komme hjem akkurat i tide til VM-sendingene - og oppleve at lillegutt sover litt videre, så mor kan benke seg opp i sofaen og heie og kooose seg i ro og mak... :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2011 Det er deilig og være hjemme med sine små, ikke sant damer:) Når man er trøtt og sliten på kvelden fordi man har hatt en deilig dag med sine små elsklinger, vært ute i frisk luft og ikke minst er litt sliten i sitte musklene nå som det er VM:) Og kan sette seg ned med et kaldt glass Pepsi-Max....hehe Klem fra meg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 hehe, ja det er så sant, så sant! De er veldig søte når de er våkne disse små, men jaggu er de ikke herlige når de sover også, slik at mor får litt fred og ro, og dyrebar egentid i sofaen (sitter her og koser meg med et glass iskaldt Pepsi Max just nu jeg også, mens gullet sover så søtt- heeerlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå