Gå til innhold

54 dager igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... Idag stod jeg opp til en smørblid 4 åring og en flott forsmak på våren :) Sol fra skyfri himmel og litt gode temperaturer :D SNØEN SMELTER faktisk :D Jippi!! Gleder meg til tulla komme ut så jeg endelig kan ut å trille :D Ser virkelig fram til det :) Var på kontroll hos jordmor idag og der får jeg vite at hodet til tulla holder på å feste seg :D god nyhet at hu har funnet veien ned :D Men tiden går fryktelig seint :/ huff :/ hehe :) Andre som syns tiden går seint?

Håper resten av jente gjengen her inne også får en flott dag idag :)

Blåser fødestøv til dere som er klare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi 54 dager igjen her også! :-)

Sol og finvær her også, nesten vårstemining noe som gjør at man lettere kan nyte dei siste dagene av svangerskapet! :-)

Ha en flott dag tilbake! :-)

Klem fra

Skrevet

59 dager igjen her! Syns tiden går både fort og sakte! Håper jeg føder litt før, klarer nesten ikke å vente.

Vognen står ferdig montert i gangen, og jeg klør i fingrene etter å trille den!;)

Skrevet

He he :) Kjenner gjen den ja :) Her kom svigers og monterte ei flunk ny vogge som står me rosa sengetøy klar i stua :D Det er sånn at e må kikke oppi av og til :) H ehe vet ikke hvorfor men venter på at tulla sga ligge i den :D

Skrevet

54 dager her og (: Jeg har en 4 åring som gleder seg til våren til å se sin lillebror (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...