<3 lille spire i magen <3 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Hmm... Idag stod jeg opp til en smørblid 4 åring og en flott forsmak på våren Sol fra skyfri himmel og litt gode temperaturer SNØEN SMELTER faktisk Jippi!! Gleder meg til tulla komme ut så jeg endelig kan ut å trille Ser virkelig fram til det Var på kontroll hos jordmor idag og der får jeg vite at hodet til tulla holder på å feste seg god nyhet at hu har funnet veien ned Men tiden går fryktelig seint :/ huff :/ hehe Andre som syns tiden går seint? Håper resten av jente gjengen her inne også får en flott dag idag Blåser fødestøv til dere som er klare
JenteOgGutterMamma! Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Jippi 54 dager igjen her også! :-) Sol og finvær her også, nesten vårstemining noe som gjør at man lettere kan nyte dei siste dagene av svangerskapet! :-) Ha en flott dag tilbake! :-) Klem fra
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 59 dager igjen her! Syns tiden går både fort og sakte! Håper jeg føder litt før, klarer nesten ikke å vente. Vognen står ferdig montert i gangen, og jeg klør i fingrene etter å trille den!
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2011 He he Kjenner gjen den ja Her kom svigers og monterte ei flunk ny vogge som står me rosa sengetøy klar i stua Det er sånn at e må kikke oppi av og til H ehe vet ikke hvorfor men venter på at tulla sga ligge i den
mamma til Armand & Even Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 54 dager her og (: Jeg har en 4 åring som gleder seg til våren til å se sin lillebror (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå