Gå til innhold

løvemusen,kan du se hit!

Anbefalte innlegg

du fikk også opp jente på meg så jeg.Tror du ul er feil,er litt i tvil selv men mener jeg så tissen.Har fått hørt både gutt og jente nå så er ikke rart man blir i tvil.

Får du opp noe rundt fødesl,vekt osv...flere barn?

termin 14arpil

jeg er født 28april 82

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142972421-l%C3%B8vemusenkan-du-se-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vel, jeg tror nok en ultralyd er mer oppriktig enn en spådom, hehe. Eller hva tror du? Jeg fikk opp en jente igjen, men når jeg spurte etter flere barn ser jeg en gutt. Kanskje jeg har stokket rekkefølgen? Ser i hvertfall ut som at du har to barn i vente og et av hvert kjønn.

Når det gjelder svangerskapet ditt ser jeg at du har hatt en veldig sunt svangerskap hittil, ser ingen komplikasjoner rundt fødsel over hodet.. :)

jaen ultralyd er vel mer oppriktig,men nå har jeg leste og vet at ul kan også ta feil av kjønn.Har ei veldig erfaren medium som spådde meg for snart 5 år siden,alt stemte med økonimi,hus,bryllupp og hun spådde også to gutter og ei jente.Tok kontakt med henne for ikke så lenge siden og da fikk hun opp jente da og.

Ser du når fødesel vil finne sted?skal inn på ny vekst kontroll den 11mars,og får barnet for lite næring da så kan det hende de tar ut ungen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...