Gå til innhold

Neida, ikkeno problem, det, serru...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag 14 dager igjen til termin, og har snart lista full av dager jeg IKKE får lov til å føde. Mamma skal ditt og datt på den og den dato, så da må jeg ikke føde, for da må hun avlyse og forandre på alt for å vere barnevakt under fødselen.

Mannen min skal ditt og datt den dagen og den dagen og i hvert fall den dagen, så da må jeg IKKE finne på å føde. Han må dessuten bli ferdig med den greia og det prosjektet og det der med jobben før han er klar for noe fødsel.

Men jeg må ikke finne på å gå over termin, for da når han ikke å ta ut den delen av pappapermisjonen han har tenkt å ta ut tidlig i tide!!!!

Så her har jeg bare å knipe igjen frem til 16.mars. Da skal jeg legge meg ned og knekke ut ungen nøyaktig slik det passer dem. Ikke noe problem for meg; føderoboten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra du er såpass oppegående at du skjønner at det selvfølgelig bare skulle mangle at du timer fødselen slik at den passer inn i alle andre sine planer... må jo ikke skape vanskeligheter for andre at du skal føde... =)

har og fått noen datoer jeg bør styre unna når det gjelder å føde...og skal helst være innenfor en margin på fire dager pga familie som kommer hjem fra reise (kan jo ikke føde før de kommer hjem) og annen familie som skal reise rett etterpå ( og det ville jo vært veldig dårlig gjort å føde etter de har reist)

samtidig er det vel en dag innimellom der jeg fikk beskjed om at det heller ikke passet veldig godt med fødsel...

spent på å se om vi kan leve opp til forventningene =) hehe

lykke til med fødselen =)

Skrevet

Ja det skulle da bare mangle :P Å forvente at noen skulle tilpasse sine planer og være litt tilbøyelig når et nytt menneske skal komme til verden, er vel for mye forlangt? ;)

Du får be dem trykke på den knappen du har i nakken når de vil du skal føde da, når det ikke er noe viktigere som skal skje :P

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...