Gå til innhold

Tips om Stelleveske!??!?!

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips om stelleveske?!

ER veldig usikker på hvordan jeg skal ha, og nå finnes det så mange kule som ser ut som vanlige vesker også. Men de koster jo litt mer...

se på denne feks:

http://www.quinny.com/no-no/sportsvogner/style_sense/Quinny-bags

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142972278-tips-om-stelleveske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den så fin ut den fra quinny! Jeg kjøpte emmaljungavogn sist, og valgte derfor stelleveska som hørte til vogna, stor utgave. Veldig fornøyd med den. Mitt tips er at du kjøper en som er stor nok. Du vil bli overrasket over hvor mye du plutselig må ha med deg når dere skal ut. Spesielt når du skal ha med mat etterhvert, og evt. flasker og sånne ting ved siden av klær og bleier. Jeg endte opp med å ikke ha med egen veske ved siden av, men bare bruke stelleveska, og da er det greit med god plass!

Jeg har ikke et konkret tips, men det viktigste kriteriet mitt denne gangen er at den har glidlås på toppen. De andre stelleveskene jeg har hatt har hatt slik lokk/klaff som en bretter over, og det var bare et heft. Vanskelig å åpne veska når den hang på styret, klaffen var i veien, og når den ikke hang på vogna veltet veskene lett når klaffen var åpen. Når veska veltet, selv med klaffen igjen, ramlet det ofte ting ut av veska.

Om man skal kjøpe en stelleveske som hører til vogna synes jeg godt man ka tenke på at det ikke bare er mamma som kommer til å ha bruk for den... Ikke alle pappaer synes det er like stas å drasse rundt på store damevesker.

Sist hadde jeg brios helt enkle stelleveske. Den har glidlåsåpning, to lommer foran og nettinglommer i sidene, inni var den delt i noen store rom. Ved å bruke en liten toalettmappe oppi der var det enkelt og greit å holde orden. Veska var i samme stoff og farge som vogna, passe stor, firkanta og kjønnsnøytral

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...