Gå til innhold

Å "vinne" en diskusjon på nettet, er som å vinne i OL for handikappede..

Anbefalte innlegg

Selv om du vinner, er du fortsatt en retard!

Vet at denne er litt slem- men poenget er vel heller at fordi om man er tøff over tastaturet, så betyr det ikke at man er den skarpeste kniven i skuffen.

Fortsetter under...

Elendig sammenligning, hi.

Og når du skriver noe slikt, så tror jeg egentlig ikke at du har vett nok til å forstå noe om jeg skriver hvorfor heller..

Uskarpe kniver og glasshus, tenker jeg..så får du se om du klarer å løse den gåten der..

Annonse

Jeg har stor respekt for deltakerne i para-ol. De har langt dårligere forutsetninger til å drive med toppidrett enn mange andre som bare ligger og later seg på sofaen.

Hva du selv forsøker å bevise med innlegget er jeg usikker på, men det kan neppe være din gode dannelse og kloke hode du prøver å vise verden.

"Elendig sammenligning"? Det er da ikke jeg som har funnet opp denne. Er jo et kjent "ordtak".

Poenget mitt var ikke å rakke ned på funksjonshemmede- men å poengtere at dere er ikke kule og mer verd fordi om dere vinner en diskusjon over tastaturet! Som mange av dere tror.

Annonse

meningen var vel å få frem at handikappede er retards fordi de blir aldri like gode som folk uten funskjonshening. skikkelig ufyselig ting å si..

og at folk som diskuterer på nett er retards fordi de diskuterer her og ikke irl..

"Winning an argument on the Internet is like winning a contest at the Special Olympics you may have won but who did you beat?"

Slik er den opprinnelig. Misforstod slutten jeg da- men poenget er fortsatt det samme!

HI.

meningen var vel å få frem at handikappede er retards fordi de blir aldri like gode som folk uten funskjonshening. skikkelig ufyselig ting å si..

og at folk som diskuterer på nett er retards fordi de diskuterer her og ikke irl..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...