mesana Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Unnskyld , men må bare spørre , noen som vet om det er farlig eller ikke lurt å få orgasme når man har satt inn egg??
shalin Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Da jeg spurte om dette på klinikken fikk jeg beskjed om at det var på ingen måte skadelig,så bare kos deg;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 På Riksen sier de 0 sex på 2 uker etter innsetting..
MK73 Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Sex-forbudet er pga infeksjonsfaren etter uttak, så samleie skal man unngå. Orgasme oppnås vel ofte på annet, mindre penetrerende vis - og så lenge man forholder seg til disse retningslinjene ("utenpå kroppen") skulle det kanskje gå greit ;-) Er vel bare å ringe klinikken og spørre. Helt normalt tema for dem...
min tur snart? Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Penetrering skal jo ikke skje før etter 10-14 dager,det står jo på papirene man får,men orgasme er ikke "farlig".
shalin Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Hei igjen. Var det jeg mente og alstå,at orgasme kan man ha,men sex(penetrering)må man vente med(10 dager sier legene i Porsgrunn)men det er pga infeksjonsfare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå