Julymom2015 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 På Mandag tok jeg en G-test som viste svak positiv, så skulle jeg teste igjen i dag og da viste den negativ igjen ? Hva skjer? IKM på Lørdag.. Jeg bruker stav-tester fra billigtester.no...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Kan kanskje ha vært en kjemisk graviditet? Jeg testet svakt positivt i noen dager før testene plutselig ble totalt negative. Et par dager etter begynte jeg å blø kraftig. Tror det var pga at egget ble befruktet men ikke festet seg. Mener å ha lest at kroppen starter å produsere hcg så snart egget er befruktet (slik at det kan slå ut på sensitive tester). Jeg begynte å blø natt til mandag, og siden jeg likevel skulle ta blodprøver mandag ba jeg om at de testet hcg med det samme. Det var på under 3 (som visstnok er det normale), så jeg er i hvert fall ikke gravid nå. Kanskje du kan be om en blodprøve for å være sikker?
Julymom2015 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2011 Ahh, jaa.. jeg skal ihvertfall vente å se til over helgen om tanta kommer eller ikke, hvis ikke er det å hive seg rundt på ny runde neste pp... er bare snart i 6pp, så haster ikke så voldsomt, så tror ikke jeg drar til legen å sjekker med blodprøve å styr enda
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 har hørt at billigtestene kan vere litt varierende i styrke, og at noen slår ut på feks 15 mlU, mens noen andre fra samme produsent kan slå ut på lavere hcg.. så ville tatt en ny test i morgen
Julymom2015 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2011 Ja, det har jeg og hørt, ei venninne av meg, hun tok test derfra, så la hun den på benken på badet, så sjekka hun den etter 5 min, da var den negativ, men hun glemte å kaste den å ca en time etter på kom hun på det å gikk å sjekka , da var det positivt, å hun er nå ca 5 mnd på vei...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Dersom det er en kjemisk graviditet vil du jo uansett få TR snart, og da sier det seg vel selv... Jeg hadde heller ikke tatt blodprøve om jeg ikke skulle tatt dem likevel. Krysser fingrene for deg :-)
Julymom2015 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2011 Sant det Jeg bare smører meg med tålmodighet Gravid blir jeg sikkert før eller seinere Hos noen tar det bare litt lenger tid Trøster meg med at jo lenger tid det tar, jo bedre blir resultatet..hihi
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Hehe, det er sant. Vi brukte 5 år på førstemann, og han er selvfølgelig verdens beste :-)
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2011 Mandag - Positiv test Onsdag - Negativ Torsdag - Ikke testet Jeg har fortsatt ikke fått TR, har mensmurringer, sykedrømmer, ømme brystvorter enn så lenge, pluss influensa i tillegg.. Men ingen pms-smerter liksom, det er mer stikk i magen, tør ikke teste i dag... Tror neppe det er noe klaff denne gangen heller ? hva tror dere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå