Gå til innhold

Tidlig UL i går

Anbefalte innlegg

Var inne til tidlig UL i går pga små blødninger dagen før og en tidligere SA. Jeg blir 39 år til sommeren og vet at faren for SA er større pga alder. Legen fant noe på ultralyd, jeg var helt klart gravid men det var så lite og han ønsket å se et hjerte slå. Ny time til UL om vel en uke. Har regnet egen termin ( 31 oktober ) og utfra denne skulle jeg i går ha vært 5+3 dager. Våknet i morges og blødde litt igjen. Murrer litt nederst i magen, men ikke spesielt vondt. Er sykemeldt ut uka og legen vil sykemelde meg en uke til om jeg fortsatt blør neste uke. Har en litt dårlig følelse siden jeg begynte å blø igjen i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142971976-tidlig-ul-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Etter UL i går er jeg sååååå GLAD!!! Der var det et lite hjerte som banket :) De to storesøsknene på 13 og 16 år ( min manns barn ) ble kjempeglade for nyheten om at vi venter baby. Vi valgte å fortelle dem så tidlig ( uke 8 ) pga at jeg er så kvalm, og vi ikke vil at de skal bekymre seg for at jeg er alvorlig syk...

Nå er det bare å glede seg videre :)

så kjekt!!

Vi står også på nippet til å fortelle det til besteforeldrene (om ikke de har skjønt det allerede), da jeg er sykemeldt for tiden med blødninger. Heldigvis slår hjertet så det ser ut som det er slike ufarlige blødninger.

Jobben min vet det faktisk allerede, men det er fordi jeg var på jobb da jeg trodde jeg mistet... Heldigvis slo hjertet, så da ble det kontrabeskjed til jobben ;) de er heldigvis bare glad på mine vegne, men håper jo jeg ikke blir sykemeldt så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...