Knotten & lille persille Skrevet 2. mars 2011 #1 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei Da var jeg jammen kommet så langt. 12+2 og skjønner det ikke helt enda. Formen er noenlunde, bekkenløsning som er kronisk etter forrige barn og lavt blodtrykk, men bortsett fra det så er alt ok. Jeg har hittill hatt tett oppfølging av gyn. Fått ul i uke 6, 8 og 10 pga en sa og en ma, siste nå i nov. Har ikke vært til noen svangerskapskontroll, men gyn har fyllt ut helsekort og tatt blodprøver i uke 8. Behøver jeg strengt tatt noen kontroll nå før ordinær ul i april? Blodtrykk og urin, samt jern og slikt har ikke blitt sjekket. Vet at jeg har lavt bl fordi jeg måler selv og kjenner det igjen fra de forrige sv. skapene.(har 2 skjønne små) Vil jo det beste for lille, men tenker at det kanskje ikke er nødvendig før litt senere? Er 3.gangs så det er jo ikke sånn at jeg lurer på så mye heller.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142971783-da-var-jeg-her-lurer-litt-ang-kontroller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå