Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det flere som sliter med dårlig matlyst? Sliter rett og slett med å få i meg det jeg trenger i løpet av en dag, og har hatt det slik i flere uker. Er nå i uke 25.

I går opplevde jeg å få flimrete syn og kvalme rett før middag. Er redd det kan være starten på svangerskapsforgiftning, men HÅPER det bare er mangel på næring som er årsaken. Skal til lege senere i dag heldigvis.

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142971753-d%C3%A5rlig-matlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skikkelig dårlig til å spise, tvinger i meg to brødskiver hver morgen og holder det gående til middag, om jeg ikke er på jobb og det er noe spennende mat noe sted der. Men har blitt flink til ha frisk frukt, bixitbarer o.l. som jeg kan ta litt av i farten bare for å få i meg noe og slippe bli så kvalm og svimmel

Heisann:)

Jeg slet av andre årsaker enn dårlig matlyst med å få i meg mat. Oh kom i kontakt med sykehus også av andre årsaker.

Likevel har vi fellestrekket at vi muligens ikke får i oss optimalt med næring og ble "syke"selv av for lite mat samt å gå gravid.

Jeg blir fulgt veldig godt opp og drikker slike ernæringsdrikker jeg og fikk på "blå resept".

Heldigvis har det snudd litt hos meg, og alle prøver og ul har hele veien vært fine med unntak av lite jern.

Likevel: gått påå knapt 1 kg, og er i uker 28 strax. I tillegg til at jeg r ganske tynn.

Håper du blir tatt på alvor, fryktelig slitsomt gå å "hangle"dersom det er pga. for lite næring:)

LYKKE TIL!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...