Gå til innhold

Hjelp meg noen please.....??

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp til aa tyde noe her....

Jeg skulle hatt mensen den 9. februar, enda ikke dukka opp og dette skulle vaert min 4. syklus etter jeg har trappa ned myyye paa ammingen, fikk mensen tilbake i desember 2010.

Jeg har tatt uttalige clearblue tester, alle virker negative, tatt 2 hos legen oxo og di var negative. Di tok blodprove for aa sjekke hcg og den kom ut negativ...... Til slutt valgte di aa ta en blodprove for aa sjekke hormon verdiene i blodet mitt, faatt svar i dag, men faar ikke tydet resultatet for i morgen for legen min vasr ikke der i dag..... typisk altsaa.....

Jeg har lave progesteron verdier (2.2 og damen saa at det normale laa paa 19 - 85) Hva i alle dager betyr d???

Jeg foler meg absolutt gravid, har masse symptomer og jeg blir gaaaaaaal av aa vente til den 14. mars for da skal jeg i ultralyd......

Hvis jeg er gravid blir dette mitt 5. barn:D

Tok en clearblue for 2 dager siden midt paa dagen, og paa den ser det ut som det er en svaaaaaaaaak strek, saa oxo antydning til slike svake streker paa di 2 siste clearbluene jeg tok tidlgere oxo, men hvis jeg da er gravid hvorfor blir ikke testene sterkere?????

Herregud jeg foler meg dum og kanskje enda mer dum hvis det viser seg at jeg ikke er gravid naar jeg skal paa UL..........

Haaper paa svar fra noen av dere :) klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142971641-hjelp-meg-noen-please/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...