gulda Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Skulle hatt termin i slutten av februar. Vi var sååååå heldige at vi raskt ble gravide, så har en liten i magen nå. Men glemmer jo ikke den vi mistet, da. Så var bare så godt å komme over termindatoen, og bare kunne se fremover nå! Ble aldri kjente med lille minien, men h*n vil bli husket som vår likevel.
Tupsi :) Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Samme her, skulle egentlig ha termin 14.feb. Godt den datoen er forbi. Nå gjenstår det bare å passere 16.aug.......
gulda Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Passere 16. august? Har du mistet flere ganger, så du skulle hatt da også? Huff, det er så trist!
TONEbabe Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Jeg gruer meg litt til min, 03. mai. Håper virkelig jeg er gravid innen da, ellers blir det tungt.
Tupsi :) Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Ja har mistet 2ganger! Skulle hatt da også,mistet i uke 13. Ja det er kjempe trist, men får håpe det er siste gang!
gulda Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2011 Så trist, tupsi! Håper virkelig du får babyen din snart! Det er umulig å skjønne hvor vondt det er å miste uten å ha opplevd det, for en knytter seg jo så fort til den lille i magen! Det er fryktelig tomt når minien er borte, og alle drømmene med h*n. Så håper du ALDRI skal få oppleve det igjen! Og for deg også, Tonebabe, håper du snart blir gravid og kan få holde babyen din i armene! Når en har opplevd hvor stort tapet er ved å miste, så tar en det virkelig ikke for gitt når en får mirakelet sitt! Lykke til videre!
Lunapuna1985 Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Huff, vet akkurat også du føler det. Vi skulle hatt vår første i oktober 2010, men det endte i SA. Ble gravid på nytt og skulle fått i slutten av februar 2011, men det ble også SA. Registrerte termin en plass og fikk en sånn BAM pakke i posten for 3 uker siden. Var litt trist... Men nå er jeg 21 uker på vei, så nå bare må vi få vårt første synes jeg
Lunapuna1985 Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 er i en eller annen "gravid-tåke" for tiden... Over her skulle det selvsagt stå; "Huff, vet akkurat åssen du føler det"
bomsa Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Jeg gruer meg også til "min" første dato. Tror det kommer til å bli ekstra hardt hvis vi ikke er gravide igjen til den datoen. Mine datoer er 12.juni og 21.september.
TONEbabe Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Godt man er flere, og kan dele erfaringer og tanker. Selvom det er trist å lese om at dere også har mistet, for man vet jo hvordan det føles... Særlig for dere som har mista flere ganger. Min "termindato" 3.mai nærmer seg med stromskritt... Vi har gitt på litt ekstra denne måneden, så har IKM 6.mai. Da har jeg i allefall noe annet å fokusere på! Håper det blir noe!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå