Gå til innhold

Hvor mange dager igjen onsdag 2 mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

0 dager igjen på meg. Så nå er dagen her med den hellige datoen jeg har sett sånn frem til.. Nå er det ikke noe mer å holde fast i og jeg føler meg helt uten kontroll, noe jeg forsovet er.. Vil så gjerne møte henne nå!

Kjenner etter hvert eneste lille ubehag for å kjenne om det utvikler seg.. Men uansett så er det IKKE lenge til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager igjen, og endelig fødeklar :-D Har hatt ufattelige vonde menssmerter, kjennes ut som jeg skal besvime innimellom. Men tar det enda med ro og smører meg med tålmodighet :-) Lille kommer nok ikke ennå, men snaaaaaart er h*n her <3

Skrevet

65 dager her, så enda en god stund igjen :o)

Skrevet

81 dager her. Synes det har gått fort, egentlig. Har klart å holde bekkenplagene i sjakk til nå, men nå har det blitt en del verre, så da føles ukene som er igjen plutselig laaaange! Men skjer heldigvis masse koselig før termin, så skal nok holde ut :o)

Skrevet

9 dager.. håper jeg slipper overtid!!

Skrevet

30 dager igjen!!! Og tiden går så fort... Ikke lenge igjen nå!!!

Idag skinner solen og jeg skal på akupunkturbehandling! Blir en fin dag tror jeg!!! :)

Skrevet

11 dager, nå er jeg lei !

Skrevet

har 45 dager igjen idag ! :)

Skrevet

0 dager igjen. Det er jo deilig det. Så no begynner eg på overtidstelling. Kor lenge går eg overtid denne gangen?

Skrevet

Mensentermin idag!!! UL-termin om 3 dager!!

Skrevet

51 dager igjen..... det føles ut som det var igår at jeg hadde 100 igjen ;) Tida går fort!!

Skrevet

65 dager igjen.. tia har gått fort etter jul.. :)

Skrevet

24 dager igjen, og snart fødeklar :) nå begynner det å nærme seg den store dagen føler jeg :D <3

Skrevet

24 dager igjen:). Lengter etter å se gutten min kjenner jeg!

Skrevet

2 dage på overtid her. Venter å venter, ganske klar for å få gang på ting nå:)

Skrevet

47 dager igjen her.. 1uke til høygravid! :)

Skrevet

26 dager i gjen :-) dagene raser avgårde ,og tror ikke at dagene går mindre fort etter at nurket har kommet

Skrevet

10 dager! :) Men håper ikke det skjer før etter mandag :P Det hadde vært så mye mer praktisk med sjåfør tilstede.

Skrevet

51 dager her,går så treeeegt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...