Gå til innhold

Hva er galt med meg? Noen soom kjenner igjen dette?

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at dette bare blir synsing, men kanskje noen kjenner igjen symptomene?

Jeg er 9dager over forventet mens (39 dager siden forrige mens,har aldri gått så lenge uten mensen),er kvalm og trøtt. Jeg tok gtest på søndagen og den viste ikke gravid. Ved forventet mens dato (jeg er pleier å være så og si presis på klokka) hadde jeg masse menssmerter og mye luktfri utflod. Etter det har jeg bare en murring i magen, og føler meg øm eller som at jeg har en stein i magen.

Jeg er overvektig om det har noe å si.. Har prøvd å søke opp symptomene, men da kommer det bare opp graviditet..noe som jeg ikke tror jeg er siden testen var negativ, og jeg "føler" meg ikke gravid sånn som jeg gjorde med mine 2 andre..

Fortsetter under...

Men jeg har allerede tatt en test for fire dager siden ( tror jeg skrev søndag, men det var visst lørdag). Dette var clearblue, og da var jeg 5dager over ikm. Jeg aner virkelig ikke hva dette kan være.. altså, hadde noen andre nevnt at de hadde disse symptomene så hadde jeg tenkt graviditet med engang. Men med de to andre barna mine, da spesielt hun siste, så "visste" jeg at jeg var gravid før ikm. Til og med hva kjønn jeg ventet. Men nå har jeg rett og slett ikke noe peiling :/

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...