Gjest Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Hei Da har jeg tatt en ny digital test og det kom opp "ikke gravid" så da er det altså et faktum, enda en sa.... er skikkelig lei meg i dag, har mest lyst til å legge meg godt under dyna å bare sove sove sove...men på samme tid tenker jeg at det gikk veldig fort fra forrige sa til jeg ble gravid igjen, så hvem vet, kanskje det ikke er lenge til jeg har en kul på magen igjen... håper du tester positivt snart, gleder meg til høre framover! :-D klem
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Hei. Såg ikke at du hadde skreve her før jeg svarte på tråden din på 1 trimester. uff.. dette var trist. :-((( Vet ikke hva jeg skal si. håper det går bra med deg, og at du blir gravid fort.. kanskje vi kommer i samme terminklubb. stor klem.
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg skal teste igjen neste helg,for hvis vi har vært skikkelig heldige oppi alt det triste så har vi kanskje positiv test igjen snart;) vi prøvde iallefall å kosa oss litt ekstra forrige helg når jeg normalt bruker ha EL så kanskje...? :-D skal ha mensen rundt 11 mars, så blir spennende:-D enn du?
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 da håper vi på posetiv test.. jeg skal IKKE ha mens 12 mars :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå