hmmnr2? Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Tester fortsatt svak positiv etter SA for 5 uker siden!! blødde kun i 5 dager, så kunne begynne prøvingen med en gang! har spottet å blødd en uke for tidli før IKM.! er jeg gravid ijen eller hva??? tatt 3 positive tester siste uka, like svake alle sammen.
Ms.Smith Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Den eneste som kan svare på det er vel en lege. Ville tatt en blodprøve for å se om nivået hcg stiger eller synker... Lykke til!
Nan73 Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg hadde en MA i januar i fjor, og hadde positive tester helt til midten av mai!!! Jeg blødde i veldig mange uker, så det er nok en stor forskjell på deg og meg der. Får håpe du får neg. test snart, vet hvor pyton det er å gå sånn å vente! Masse lykke til :-)
Blondie Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Jeg ville hørt med legen jeg :-) Kan være greit å måle HCG nivået, det skal jo egentlig doble seg for hver dag over IKM. så sikkert derfor de er svake. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå