Gå til innhold

Bare jeg som ikke har ubehagelige kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er gravid i uke 32 og merker lite eller ingenting til kynnere.. dvs magen blir hard i perioder, ved stress osv, men har ikke antydning til noe ubehag. Frem til uke 20 ca så merket jeg de daglig, bare jeg skulle reise meg opp fra sofaen eller kjørte bil, men så ble det bare borte..

Er det noen flere som har det slik? Husker ikke fra forrige graviditet, men det er jo 13år siden, så kan vel ikke forvente å huske det heller ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i dag og har ennå ikke merka en eneste kynne. Altså magen blir hard i blant, men ikke vondt eller ubehagelig.

Skrevet

Godt å høre ;)

Lykke til..

Skrevet

Med førstemann merket jeg ikke en kynner før riene startet 13 dager på overtid.

Men denne gangen har jeg har vonde kynnerer og premature rier de siste tre månedene av svangerskapet. Veldig slitsomt. Men nå når jeg er på overtid har kynnererne og riene selvfølgelig roet seg ned...

Har en verdensmester i falske alarmer i magen :-))

Skrevet

Jeg har hatt masse masse kynnere siden uke 12/13 men de har aldri vært vonde. Termin på lørdag og de er enda ikke vonde, bare ubehagelig når magen blir kjempehard.

Skrevet

Hei:) Jeg er i uke 30 og fikk en del kynnere i desember da det var så travelt på jobb, men ikke vondte i det heletatt. Men fikk beskjed fra legen om å roe meg ned litt, og de ble borte. Nå har de kommet litt igjen når jeg trener, men det eneste jeg merker av kynnere er at magen strammer seg. Ikke noe annet ubehag:) Er vel heldig at vi slipper de vonde kynnerne:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...