Gå til innhold

Uke 19 og forferdelig dårlig form

Anbefalte innlegg

Jeg har en hodepine som kommer og går, sitter i pannen, samtidig som jeg har smerter øverst i magen som kommer og går i løpet av dagen. I går kveld fikk jeg hodepine som var forferdelig intens, og det verket oppe i magen pluss nede rundt et keisersnitt arr.

I dag når jeg våknet følte jeg meg veldig dårlig, jeg er klam, svimmel og generelt uvel. Er kritthvit i ansiktet.

Jeg har veldig lavt jernlager, ligger på 5. Og får det ikke opp. Har hatt en intenskur med jerntabeletter som ikke hjalp. Venter på ny time hos lege. Har snakket med han tidligere om den hodepinen og han mener den kommer pga nakken min, jeg er veldig stram over nakken.

BT mitt har vært høyt, men noen timer senere var det normalt igjen. Dette ble målt for 3 uker siden.

Magesmertene har kommet snikende den siste uken.

Kan nevne at jeg har bekkenløsning og har et tidligere hastekeisersnitt bak meg grunnet alvorlig svangerskapsforgiftning.

Har ikke ødem i bena og har ikke flimmer for øynene.

Jeg har tenkt å ringe lege, men er redd for å virke hysterisk. Noe jeg kanskje er også, for jeg kjenner jo at jeg kjenner litt ekstra godt etter siden jeg har opplevd svangerskapsforgiftning tidligere og det nesten gikk galt.

Fortsetter under...

Jo jeg vet jo egentlig det, men har en sperre. For når jeg var der sist og sa jeg bekymret meg for svangerskapsforgiftning grunnet hodepinen og det at jeg følte meg dårlig, sa han at det var umulig å få det før uke 22. Og at hodepinen kom fra nakken og det at jeg var i dårlig form pga det lave jernlageret.

Og jeg har ikke vondt hele tiden i magen, det kommer av og på i løpet av dagen. Men jeg får bare ta til vett å ringe nedover.

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...