Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som bare våkner på natta uten noe spesiell grunn? Våkna 03.50 og liggi å vridd meg, for så å bare stå opp..... Kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkomen i klubben. Eg våkna fordi eg var svolten. SÅ no har eg inntatt litt nattmat før eg prøver å legge meg igjen. Ikkje noko moro å ikkje få til å sove. Og no er det jo 2.mars og. Termin... Men, tviler på at det kjem ein baby snart. Blir vel igangsatt som vanleg. (Har 2 igangsatte fødsler pga svangeskapsforgiftning ved fullgått svangerskap.)

Så på fredag er det ny kontroll, 2 dager over termin.

Skrevet

Jeg har og vært våken litt, ligget i sengen å virkelig prøvd å sove er trett også, men går ikke =( Alt jeg klarer å tenke på nå er pink lad epler som jeg er tom for =(

Jeg har og termin nå 2 mars, ser ikke ut til det blir noen baby på meg heller med det første :/

Skal på jm kontroll i dag 10.45 kanskje hun kan sjekke meg.

Hva spiste du HegeAE? sulten selv, men inspirasjonsløs .. hehe

Skrevet

Lykke til da, er enda en stund på meg uansett. Er 36 uker på vei og førstegangs, så går sikkert over tiden jeg og.;-) Skal se om jeg greier å sove litt igjen... på sofaen riktignok;)

Skrevet

Førstegangs her også, så belager emg på et par uker til ja, mend et e rtungt for termin datoen er jo hellig og nå har jeg ikke lenger noe å telle ned til, what to do now... Null kontroll kjennes kjipt!

Sove godt håper du får sove nå da!!

Skrevet

Til Juliea.

Åt 2 skiver med kaviar + eit glas med melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...