C.L.H85 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Flere som bare våkner på natta uten noe spesiell grunn? Våkna 03.50 og liggi å vridd meg, for så å bare stå opp..... Kjedelig!
HegeAE Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Velkomen i klubben. Eg våkna fordi eg var svolten. SÅ no har eg inntatt litt nattmat før eg prøver å legge meg igjen. Ikkje noko moro å ikkje få til å sove. Og no er det jo 2.mars og. Termin... Men, tviler på at det kjem ein baby snart. Blir vel igangsatt som vanleg. (Har 2 igangsatte fødsler pga svangeskapsforgiftning ved fullgått svangerskap.) Så på fredag er det ny kontroll, 2 dager over termin.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har og vært våken litt, ligget i sengen å virkelig prøvd å sove er trett også, men går ikke =( Alt jeg klarer å tenke på nå er pink lad epler som jeg er tom for =( Jeg har og termin nå 2 mars, ser ikke ut til det blir noen baby på meg heller med det første :/ Skal på jm kontroll i dag 10.45 kanskje hun kan sjekke meg. Hva spiste du HegeAE? sulten selv, men inspirasjonsløs .. hehe
C.L.H85 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2011 Lykke til da, er enda en stund på meg uansett. Er 36 uker på vei og førstegangs, så går sikkert over tiden jeg og.;-) Skal se om jeg greier å sove litt igjen... på sofaen riktignok;)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Førstegangs her også, så belager emg på et par uker til ja, mend et e rtungt for termin datoen er jo hellig og nå har jeg ikke lenger noe å telle ned til, what to do now... Null kontroll kjennes kjipt! Sove godt håper du får sove nå da!!
HegeAE Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Til Juliea. Åt 2 skiver med kaviar + eit glas med melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå