Gå til innhold

Til Kirsty*endelig mamma

MariCeline31

Anbefalte innlegg

Så kjekt med et innlegg fra deg igjen!!:-) Håper du koser deg i mammarollen! Tulla er vel rundt 1,5år hvis jeg ikke husker feil? Husker du meg? Mia82? Jeg var svært aktiv her til tider, men da min 6. graviditet endelig så ut til å lykkes, så var jeg så redd at jeg ikke turte å besøke dette forumet noe særlig. Jeg ble 2barnsmamma, og jammen er ønsket om en liten sistemann sååå stort, det mangler noe inntil den dagen vi forhåpentligvis får nr.3. Men nå har jeg nettopp hatt en ny MA. Min minste skatt er nå 2 år, og jeg er veldig klar for å gå i gang igjen. Det var Hausken som hjalp oss sist. Det endte med et ivf. Har ingen planer om å bli gravid på egenhånd igjen. Tror kroppen trenger hjelp!

Men du, dere fulgte en diett huske jeg? Har den et navn, eller hva gikk den ut på? Virker jo som at den gjorde susen iallefall:-)

Håper alt står bra til med deg:-) Er så glad dere lyktes!!!:-)

Klem fra Mia82

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Heisann!

Ja det stemmer at jeg gikk på en diett, den var veldig veldig streng. Da jeg ble gravid tok jeg crinone og albyl-e, pluss jeg ble sykmeldt, og tok i tillegg akupunktur. Jeg vet ikke hvilken av disse tingene som hjalp, men bra gikk det jo. Nå er jeg gravid igjen, 14 uker på vei, og gikk ikke på diette i forkant, men tar crinone og albyl-e, samt er sykmeldt. Jeg har spesielt troen på crinone og sykmeldingen.

Dietten var som følgende:

*Ikke spise noe stekt mat (stekt i ovn, på stekepanne, grillet osv.) Bare kokt eller dampet, ikke spise noe som har vært tilberedt på over 100 grader.

*Ikke spise: Sukker, hvetemel, poteter, ris, pasta, ikke noe søtt, nøtter, krydder.

*Ikke drikke kaffi, te eller vin pga garvesyre

*Ikke noe rødt kjøtt eller svin

*Ikke noe melkeprodukter

Dette er for å styrke slimhinnene slik at embryo fester seg, og forblir festet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...