♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Hei Jeg var på helsestasjonen i dag og etter å ha veid og målt gutten min, var vi inn hos helsesøster.. Han veide 10820 og 70 cm lang, godt over gjennomsnittet.. Hun fortalte selv at hun ammet sin "gode runde datter" helt til hun var 10 mnd, hun begynte da rett på brød. Vil det da si at hun mente på at gutten min ikke trenger grøtmåltider, men kunn pupp fordi han går fint opp i vekt? Noen som har gode råd og komme med?
*Lissi* Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Er vel ikke annbefalt å fullamme lenger enn 6 mnd. for da er jernlagrene til de små brukt opp. Ville nok begynt med litt grøt nå:-)
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 Har allerede gjort det også, i en uke faktisk og han liker det veldig! Fortsetter med det jeg )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Ja, det er anbefalt spesielt pga jernet i grøten..
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Ja, 2 grøtmåltider bør han ha snart, da det skal dekke jernbehovet. Men hvis dere trives så godt med ammingen, så trenger dere ikke å haste med middag og frokost før det nærmer seg 9 mnd. Det er iallfall det jeg har fått beskjed om fra vår helsesøster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå