Gå til innhold

Augustin, Kornelius eller Vilmer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så god smak du har :oD

Jeg digger både Augustin og Kornelius (liker det best skrevet Cornelius)! Utrolig kule kavn begge to. Vilmer er tøft det også, men kommer ikke opp imot Augustin og Kornelius synes jeg.

Andre navn i samme gate:

Aurelius

Valdemar

Maximus

Maximilian

Octavian

Othelius

Hector

Konstantin

Karelius

Anselm

Maldevin

Hadrian

Augustin - liker det godt, har selv vært innom det (men så har jeg jo vært innom nesten alle navn hehe). Vurderer selv August og Augustin er jo en variant. Flott navn!

Kornelius- fint, men litt feminint har jeg funnet ut;)

Vilmer - oi det var tøft!!! Liker !!!

Annonse

Annonse

Morsomt å få tilbakemeldinger på dette:-)

Jeg er litt overrasket over at så mange synes Augustin er "i meste laget"..., jeg har alltid likt det navnet!

Kjekt å lese at mange liker det gamle navnet Kornelius som jeg tror er litt på vei tilbake. Og Vilmer, ja jeg er enig - det er et bra navn, koselig og tøft på samme tid:-)

Da er vi to ;o) Skjønner heller ikke hva som er for mye med Augustin ;o) Men jeg tror det er en vanesak. Mange av navnene jeg har likt i mange år (bl.a. navnene mine barn har) synes folk var uvanlig bare noen år tilbake. Nå blir de mer og mer nevnt, og de er ikke fullt så uvanlige lenger. Ikke mange som bærer navnene, men det er ikke lenger hva man kanskje kan karakterisere som sært. Så du skal se at Augustin blir snakket mer om om et par, tre år ;o)

1. Kornelius - Utrolig flott og rett og slett kult!

2. Augustin - Flott og sterkt.

.

.

.

10. Vilmer - Beklager, men det navnet synes jeg ikke er i nærheten av så kraftfullt som de to andre. Blir litt veikt i sammenlikning.

Uansett, lykke til med valget. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...