Gå til innhold

noen som har gutt fra før av?

Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer litt på hvordan deres symptomer har vært da dere gikk gravide med en gutt i magen? jeg har ei jente fra før av og da var jeg skikkelig syk tidlig i svangerskapet. Denne gang er det veldig annerledes, nesten litt uvirkelig at jeg venter ny baby. og lurer veldig på om jeg nå venter gutt. har sett at det blir født 51 % gutter, men at det er større sjangs for og få flere barn av samme kjønn. Er veldig spennende og se hva det blir :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142969830-noen-som-har-gutt-fra-f%C3%B8r-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har en gutt på 3 år :) Da jeg gikk gravid med han hadde jeg ingen spesielle symptomer. Var verken kvalm, eller noe særlig trett. Nå derimot er jeg fryktelig trett og litt småkvalm på ettermiddagene. Vet ikke hva det blir ennå.

Lykke til.

Jeg har også en gutt på snart 3 år...hadde ingen spes symptomer med han bortsett fra ømme pupper, egentlig var det et helt topp sv.skap uten hverken kvalme eller andre plager. Alltid spennede ang kjønnet..gleder meg selv veldig til den dagen kommer hvor jeg får greie på det:-) men følelsen min sier at det blir en gutt til, sikkert fordi også stattestikken sier sånn at man har større sjangs får og få det samme kjønnet igjen :-) men uansett så vil jeg bli veeeeldig glad:-))))

jag har också en gutt hjemme som er 11 månader og nær jag ventet han var jag riktigt dårlig fra 4 uke. Låg inne på Ullevål den største delen av svangerskapet. Har børjat att vara dårlig men ikke alls lika dårlig i denna uken som tidligare. Så håper på att det er en jente i magen:)

Jeg har en gutt på 4 år. Og når jeg gikk gravid med han hadde jeg bare mensmurrende følelser i magen og ømme pupper i1.tri.

Kan ikke huske noe spes. egentlig :) hehe....

Nå er jeg mye mer kvalm, tørst og frøsen- tror jeg få jente denne gang. hehe... Men er jo ikke sikkert da.

Annonse

Etter ha lest alle innleggene her tror jeg at jeg vil konkludere med at alle svangerskap forløper seg forskjellig, enten man venter gutt eller jente. Jeg har en av hver fra før; og mine svangerskap har vært forbausende like. Er på tredje runde nå; og ting er som de pleier; jeg er übertrøtt, tørst, slapp og sliten. Som pleier å avta rundt uke 12 :)

Så masse lykke til med h*n du har i magen! :o))

Hehe, det er morsomt å lese hvor store forskjeller det er i hvert svangerskap og se hvor utrolig forskjellig vi alle mennesker er! Det virker på meg som om at alt er relativt og at det ikke fins noen "fasit" på hverken gutte- eller jentesvangerskap ;)

Vi fikk gutt på første, og svangerskapet mitt forløp seg den gang med svært lite kvalme; kun enkelte morgener, _ingen_ ømme pupper, masse mensmurringer og trøtthet! Totalt fungerende i hverdagen og sånnsett merket jeg "lite" til det som holdt på å skje :) I grunn samme som nå; totalt fungerende i hverdagen og merker "lite" til det store i kroppen som holder på å skje :) Selv om symptomene er der... Litt mer kvalme denne gang, ikke mye, men litt; har hatt noen runder med brekninger og kvalme som kommer når som helst på dagen.. Men aldri noe som har vært ille eller gått utover livet som sagt :) Også _har_ jeg ømme pupper denne gangen og lite mensmurringer, men de er der :) Så i grunn forbausende like. Noe som egentlig da bør bety gutt, om det hadde vært noen fasit - men det er det jo ikke ;D Så da er det bare å vente å se :))

Når det skal sies drømte jeg kun om guttebabyer med min første, altså direkte mellom bena på dem og slikt. Mens denne gangen har jeg kun drømt om jentebabyer så langt, også direkte mellom bena på dem.. Spennende :)

Jeg har en gutt på 2år, og jeg var skikkelig dårlig når jeg gikk med han. Var omtrent sengeliggende pga.ekstrem kvalme frem til uke 15. Nå er jeg 10 uker på vei og alt er til nå helt likt som med storebror. Har omtrent ikke vært utenfor døra på 4 uker! Ikke gøy, men absolutt verdt det;)

Nr1 gutt_ ingen plager

Nr2 gutt_ bittelitt kvalm

Nr3 jente_ noe mer kvalm, av og til med brekninger

Nr4 ? _ nokså kvalm ja.. Huff.. Vet ikke kjønn..

Jeg har i alle fall blitt mer og mer kvalm for hver gang. Får jo ikke kvilt så mye så tenker det kan være det som gjør det litt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...