Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Eg er ny på forumet, og håper at dere har noen tips til meg. Jeg er blitt diagnostisert med PCOS siden 2009 tror eg, og har gått på Diane siden da,men har aldri vært til kontroll, og nå har eg rett og slett utviklet angst for å utvikle diabetes type 2. Er ganske fornøyd med Diane, men herregud er så lei de humørsvingningene. Søvnen blir dårlig, eg blir deppa, sint, frustrert, lei meg og har vanskelig for å konsentrere meg. Legen sier at det er vanlig, og eg kan slutte hvis eg vil!!!

Har dere noen tips? ( har forresten prøvd krom og B-vitaminer som kunne hjelpe, men niks ingenting)

Flott at dere har et sånt forum

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sluttet for å se hva som skjer, eventuelt bedt om metformin.

Jeg tåler ikke p piller fordi jeg får pms, blir sint, grinete, trøtt, rasende og HISSIG og alt går utover min mann.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Eg har prøvd å slutte et 1-2 uker,men det var kanskje for kort periode til å merke en forskjell. Det er nettopp det at det går utover andre...HISSIG er ordet ja...

takk for svaret

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på Diane i to perioder, siste gang i 2008. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle ta Diane en gang til, da jeg følte meg generelt nedstemt da jeg brukte de første gangen. Valgte imidlertid å gi dem en sjanse til. Det skulle jeg ikke gjort. Symptomene kom tilbake ganske raskt. Så jeg sluttet etter noen måneder. Fikk samme problem som første gangen, at jeg ikke fikk mensen igjen. Tok 1 år før mensen kom tilbake begge gangene.Jeg kommer aldri, aldri, aldri til å bruke Diane igjen, men det er jo bare min personlige erfaring.

Dersom du ønsker å bruke p-pille som prevensjon, ville jeg ha forsøkt et annet merke. Jeg håper jo på å bli gravid, så p-piller er ikke tema for meg, men om det skulle bli det igjen, blir det et annet merke enn Diane. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...