LINDA*** Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Vi bor jo sammen og han skal ha sin permisjon på slutten av permisjonstida. Men så snakka jeg tilfeeeeeldigvis med en bekjent av en bekjent som jobba i NAV om at pappan må sende inn eget skjema? Men samtidig mumla han noe om at det bare gjaldt hvis han skulle ha midt i permisjonen (altså mor jobba mens han var hjemme). Jeg fikk liksom ikke snakka ferdig med han. Men er det noen som vet? Trodde han bare skulle skrive under på det jeg sendte inn + at hans arb.giver fikset det formelle....? PapirMØLLE!!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Hm tror ikke pappaen her i huset sendte inn noe eget skjema sist gang. Er nok ikke noe skjema om ha skal ha i slutten. Tror som deg at han bare skriver under også fikser sjefen informasjon om inntekt osv når han skal ha permisjonen, om ikke jeg tar feil da
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Jeg tok feil. Les her og bli litt klokere:) http://www.nav.no/256897.cms
Lukkeleg Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Før var det felles skjema, men etter regelendring på tampen av fjordåret må mor og far fylle ut kvart sitt skjema (skjemaet er det samme, men ein må altså fylle det ut individuelt).
fox`y Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Da jeg ringte nav sa de at barnefar skulle sende inn eget sjema og husk underskrift. har enno ikke funnet sjemaene som skal skrives ut,men må vell begynne å leite.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Vi har sendt inn hver for oss, både pappaen og jeg
LINDA*** Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2011 takk for svar Har lastet ned og skrevet ut skjemaet Mekelig at jeg ikke så dette da jeg fant det JEG skulle skrive under på
Mia2011 Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Før og nå, stadig endringer hos Nav.. de skryter jo av å være så brukervennlige Men ja dere må sende inn hvert deres, OG skrive under på hverandres skjema Kan selvfølgelig sende det i samme konvolutt, men husk forsiden Brukervennlig og brukervennlig fru Blomm
Minigull07/11 Skrevet 2. mars 2011 #9 Skrevet 2. mars 2011 Det er enkelt og greit: FAR vil få et eget brev i posten når mor får sitt vedtak av NAV. Der vil det stå hva han skal gjøre og når han må søke. LES vedtaket godt.
eskil2687 Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 Jo han må fylle ut akkurat det samme skjemaet som deg. Min samboer skal ha permisjon når jeg er ferdig med min og han skal sende inn senest 6 uker før han tar permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå