Gå til innhold

Noen som kan litt om PCOS?

Anbefalte innlegg

Jeg vet veldig lite om det, har lest litt på nettet men er jo litt upålitlige kilder...

Jeg lurer på om jeg kanskje har PCOS.. Men jeg har ikke så mange/sterke symptomer..

Er dette noe man er født med, eller er det noe man kan utvikle når som helst?

Mine symptomer:

Saken er at jeg i de siste årene lagt på meg endel, og klarer ikke slanke meg, uten at jeg har endret hverken matvaner, treningsvaner eller noe som helst... Har en BMI på ca 27 tror jeg, så er jo ikke sååå veldig mye, men har liksom gått opp i vekt uten forklaring..

Jeg har problem med kviser, både i ansikt, bryst og rygg, fått behandling hos hudlege med mange produkter, men det hjelper ikke.

Jeg har plutselig (i en alder av 25 år) begynt å få endel hårvekst på innsiden av lårene.. Det har jeg aldri hatt før..

Vet ikke om dette bare er tilfeldigheter? Eller om jeg kan ha utviklet PCOS nå i det siste året eller så? Leser jo at det er mange som sliter med ustabil mens og problemer med å bli gravid..

Men jeg har ganske stabil menssyklus og det har jeg alltid hatt.. Jeg har et barn på 5 år, hadde ikke problem med å bli gravid da, men disse "problemene" mine er kommet de siste 2-3 årene..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142969612-noen-som-kan-litt-om-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...