Gå til innhold

Dette er grunnen til at samboer og jeg ikke er sammen lenger..Er det han,eller meg som er på bærtur?

Anbefalte innlegg

Vi har hatt et ganske turbulent forhold,og gikk fra hverandre før jul.Har de siste ukene funnet tilbake til hverandre og hadde begynt å se etter hus.

Men:Jeg har en venninne han ikke liker,vil ikke at jeg skal være ed henne.Bla annet pga av en sms jeg fikk av henne en morgen,der hun sa hun hadde lyst å ha meg med på en trekant med hennes samboer.De var full og hadde drukket hele natten.Snakket med henne senere på dagen,og forklarte at jeg ikke kom til å være med på noe slikt.Dette forstod hun,og angret på hele mld,hadde nok heller egentlig ikke ment det,men de hadde vel lekt seg med tanken når de satt og drakk.Vi snakket ferdig om det,og det er glemt mellom oss.

Min samboer derimot sysn det var helt utilgivelig,og ba meg kutte kontakten med henne.Noe jeg ikke gjør da jeg anser henne som en av mine beste venner og "tilbudet" var en fyllagreie..Min samboer sier at folk som driver med slikt(bla. trekant-sex) er tapere og har lite omløp i hodet..

Samboeren til min venninne skulle feire 40-års dag nå i helgen,og vi var selfølgelig invitert.Min samboer nektet å være med og sier det er pga den mld.Selv gikk jeg i det selskapet,som bestod av familie og venner,da jeg og noen andre venninner hadde laget i stand enkelte av elementene i selskapet.Dvs at det var forventet at jeg skulle komme,og hadde ikke jeg kommet så hadde enkelte ting ikke gått som de skulle.

Hele poenget mitt med denne lange tråden,er at samboer ikke lenger vil være sammen med meg,og har også laget seg en profil på en datingside.bare pga denne festen jeg gikk på..Og nå er jeg veldig rådvil om jeg virkelig dreit sånn på draget,at det er forståelig at han gikk fra meg?

Fortsetter under...

Han høres ut som en barnslig fjott som ikke skjønner at nok er nok. Være langsint for noe så tåpelig som en sms og be deg kutte ut venner pga. en sms er I D I O T I S K !

Herregud for en klovn!

Syns det er litt tynt grunnlag for å gå fra hverandre.. Du sa jo nei på det venninnen din føreslo, og stoppet der...= ferdig med det...

Jeg hadde vært usiker på om han var noe å satse videre på..

Vel, for å si det slik, hadde kompisen til samboeren min og dama hans spurt om han ville være med på trekant sammen med dem, så hadde jeg ikke likt at han hadde hadd så mye kontakt med dem heller for å være helt ærlig. Fulle eller ikke full når de sendte den tekts mld til deg, så gjorde de de ikke helt uten grunn. De har sikkert snakket om det tenker jeg, men ikke tørt å spurt i edru tilstand.

Jeg forstår samboeren din jeg, men han burde kanskje ikke regare SÅ ille.

Synes at du og samboer må ta dette valget helt uavhengig av dine svigers. De har virkelig ikke noe med å blande seg opp sånn i deres liv.

Døtre kan også bære navn videre i vårt moderne samfunn om de er biologiske eller adopterte ;-)

Annonse

Alvorligtalt, er han helt rett han typen din?? Det var jo bare ett spørsmål. Saken hadde vært en annen hvis de hadde tvunget deg med på det.

Reagerer han sånn på en filleting , så kan man begynne å lure på hvordan han vil reagere på alvorligere ting

HI her..

Takker for svar,greit å se at andre ser det på den måten jeg ser det..Jeg skjønner på en måte at han ikke likte den mld,men syns han tar det altfor alvorlig.

Han sier at jeg tydeligvis ikke er nok glad i han,siden jeg fremdeles er venner med henne..Så det var vel grunn nok til å melde seg inn på en datingside?OMG..

Jeg er ferdig med ham,men det er fryktelig vondt...

Hørres ut som han er sykelig SJALU, og derfor nå gjør hevn med å melde seg inn i en "date gruppe" for å vise at han også kan få tilbud!

Han virker jo svært umoden ut.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...