Gå til innhold

I morgen skal jeg til JM på sykehuset for å snakke om fødselsangsten min :/

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gruer meg litt...Noen som har vært på dette før og kan fortelle meg litt om det? :)

Jeg har to barn fra før, første fødselen gikk superbra og andre var bare blæææ, derfor angst denne gangen :(

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i akkuratt samme situasjon som deg. Skal til samtale på fredag og gruer meg så!! Har også to barn fra før, bare at for min del fikk jeg fødselsangst etter den første, men ble gravid igjen og ga det en sjans og trodde at hvis jeg fikk en god opplevelse så ville angsten forsvinne.. Men dessverre så ble den bare enda værre, selv om fødsel nr to gikk som en drøm ( i andres øyne)!

Er livredd for å få nei til ks...

Ønsker deg masse lykke til i morgen! :)

Jeg har ikke snakket med jordmor på sykehuset, men snakket med jordmoren som har fulgt meg dette svangerskapet. Hadde med fødselspapirene fra forrige fødsel, og hun kunne dermed forklare endel for meg som jeg faktisk ikke var klar over at skjedde. Så for meg var det veldig godt å prate om det og bli litt betrygget :)

Håper du får en god samtale og at angsten din forsvinner! Det kan jo likegodt gå bra denne gangen :) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...