Suretær Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Da jeg skulle skifte ham etter barnehagen idag kunne jeg se at tissemannen var helt rød på tuppen, og at det luktet litt av den. Er dette noe å gå til lege med, eller kan man gjøre noe selv? Kan man trekke forhuden tilbake og vaske, eller skal man helt unngå det.. Neon som vet?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 I første omgang ville jeg forsøkt å sette hele gutten i en balje med grønnsåpevann og la ham sitte der og plaske og kose seg i en liten halvtime. Grønnsåpe er vidunderlig for slike type ting. Etterpå kan du evt rense litt ved bomullsdott dynket i pyrisept mot tuppen ved bleieskift. Om det ikke er bedre etter få dager, eller blir verre, ville jeg kontaktet lege.
Suretær Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 Ok, tusen takk for svar - det prøver jeg ; )
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 NEI,man skal ikke dra tilbake forhuden! Vil tippe det går over på et par dager, bare pass på at han er god og tørr når dere tar på han bleien, og ikke la han bli gående lenge med våt/full bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå