Gå til innhold

Inspirert - Hva tjener dere og hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Syns det bare gjør det artigere å følge tråden jeg. Så kan vi se om vi damer fortsatt henger langt etter i lønn, det er jo lettere å se når man oppgir hva mannen tjener. Det er vel desverre slik at menn ligger langt foran oss lønnsmessig fortsatt

Annonse

Jeg tjener 500 000 og har 8 barn. Jeg tjener i utgangspunktet omtrent 50 000 mer enn mannen min, men han har mer mulighet for ekstrajobb og overtid for tiden så han ender nok fort opp med litt mer enn meg i løpet av året.

Jeg tjener ikke en skit. Er student og får ca 6000 i lån og stipend i måneden. Forhåpentligvis får jeg meg en jobb med god lønn om noen år. Har et barn. Samboer tjener mellom 400 000 og 500 000 (han jobber for seg selv). Vet du ikke spurte om det, men er litt relevant i familieøkonomien siden jeg bare har stipend og lån selv. (I motsetning til studerende alenemødre får ikke jeg rumpa full av penger).

360 000 i året, nyutdannet lærer, så vil jo øke en del etterhvert. Har et barn ^^ Mannen tjener forøvrig litt mindre enn meg, men kan jobbe overtid og få betalt, det gjør ikke jeg med mindre jeg tar på meg en vikartime i en hulltime. Og det skjer ikke ofte :P Gubben har per i dag ikke noe utdanning utover vidregående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...