Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt seint ute kanskje, men prøver likevel...

Jeg nærmer meg fødsel....når vil fødsel skje?

Hvordan vil fødsel bli denne gangen? Vil pappaen rekke fødsel?

Gutt eller jente i magen???;.)

Min fødselsdato er: 27.09.78

Pappaen sin er: 25.07.75

Håper du kan se på meg....

Hehe da hadde du kanskje håpet på jente eller? I såfall får vi håpe jeg bommer :) hehe. Men alt er vel velkommen. Du kan starte ditt eget fotballlag hehe :)

Nei, kanskje litt tidlig å prate med barnet? Men etterhvert når magen vokser så kan ungen høre deg. Gjør det da :)

Annonse

Hei du.

Når det gjelder din karriere så ser jeg at du må gjennom noe slags kurs i din eksisterende jobb, eller i en ny jobb etterhvert. Du befinner deg foran et høyere trinn, du skal lære nye ting, uvikle en evne. Jeg fikk opp åtte mynter her, som er et positivt kort for din karriere. Jobber du med noe innen bilder, bøker, film osv?

Når det gjelder familielivet ditt så får jeg opp ti begre, kortet for varig lykke, drømmer som blir sanne. Du kommer til å få det akkurat slik du ønsker, uroligheter vil fjerne seg og du vil være meget tilfreds med utfallet. Du kan stole på din kjære, han er trofast og du er i en meget MEGET trygg situasjon. Planlegger dere familieforøkelse i nærmeste fremtid?

Heisann

Takk for at du la kort for meg ;)

Jeg jobber ikke med bilder eller film eller noe, men i apotekbransjen. Høres veldig spennende ut med videre utvikling, så det håper jeg slår til ;)

Vi planlegger ikke familieforøkelse, ettersom vi har ei lita ei på ni uker -så den forøkelsen har vel allerede skjedd.. ;)

Godt å høre at du ser positive ting, takk skal du ha igjen ;)

mvh 18.41

Hei Løvemusen! kunne du ver så snill å spå meg?

Lurer slik på om når jeg blir gravid neste gang, og om det denne gangen går bra?

ikke meningen å mase ettersom du tok 2 idag, men dersom du går tid en dag, hadde jeg blitt veldig glad!

180189

Steinbukken.

Hei kan du se på meg også:)

Teste gravid for en uke siden er 5 eller 6 uker på vei. Hatt litt småblødninger/utflod med lett blødning noen timer med noen dagers mellomrom.

Kan du se om det går bra med mini inni her. Hadde satt veldig pris på svar.

Mai 78.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...