Gå til innhold

Ikke gi opp håpet..... en positiv historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er til de som orker å lese sånt. Jeg var for ikke så mange år siden, der at jeg ikke orker lese solskinnshistorier.....syns det var ugreit og var sikker på at det aldri ville være meg ...noen gang!

Etter 8-9 år med prøving og feiling(les spontanaborter m utskrapninger)

skulle vi endelig prøve prøverør offentlig. Det private fungerte dårlig, og vi hadde ikke råd til å holde på privat uendelig.....

Riksen ble redningen. 6 egg på uttak, 4 ble befrukta, 3 nedfryst og ett satt inn i november 09. Resultatet ble ei vakker jente som kom i august 10. I januar i år oppdaget vi til vår store overraskelse at jeg var gravid igjen, på ultralyd 1 mnd senere fikk vi se 2 fostere !! Hjerteaktivitet på begge og de lå i hver sin sekk......Lamslåtte gikk vi ut av sykehuset med et ultralydbilde av våre to små i magen.....

Vi har på kun få år gått fra total fortvilelse over at vi kanskje aldri fikk noen familie, til å være en familie på 5 om noen måneder.....

Jeg er evig takknemlig for det vi har fått, det skjer faktisk mirakler....(jeg har opptil fler diagnoser som gjør det svært vanskelig å bli gravid på egenhånd.....)

Ønsker dere masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer :) Fin historie, forstår godt at du var lei solskinnshistorier mens du slet og skjønner godt dere var lamslått etter UL og skjønner godt at dere er overmåte lykkelige nå.

Skrevet

Takk for at du delte historien med oss. Jeg blir i allefall glad av å lese sånt! :-)

Skrevet

Jeg elsker positive historier:-)) det gir litt ekstra pågansmot!! Vi lykkes tilslutt:-)

Skrevet

Vi trenger slike historier som gir MASSEVIS av HÅP! Tusen takk og GRATULERER!

Fru Frukt med 3(!) embryo innsatt i forrige uke (har hatt 3 inseminasjoner og 2 ICSI tidligere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...