Gå til innhold

Hehe, jommen er ikke guttungen liiiten ;)

Anbefalte innlegg

jeg har også en liten gutt... er ikke så morsomt sys jeg da... blir han syk har han ingenting å gå på... sist han hadde omgangsyke ble han lagt inn på sykehus...

han er nå 4 år og veier 13 kg og er vel rundt 98-100 cm

Fortsetter under...

uff da 21:30 :( Mini er lav, men veier 14 kilo på sine 85 cm, så han er robust og tåler det meste, har i det siste hatt en runde med dobbelsidig lungebetennelse og astma utløst av dette, men han kom seg fort på penicillin og selvom han var skikkelig sjuk når det stod på, var han kun innom sykehuset for å konstatere lungebetennelse og få penicillin.

Så jeg har mye å være tekknemlig for! Håper sønnen din "feter" seg opp snart :)

HI

ja da har han litt å gå på :) deilig det!!

ja jeg håper han legger på seg litt etterhvert..men nå har han desverre hatt omgansyke igjen, og sliter med å spise... så jeg skal være evig takknemlig om lillebror får litt mer hvalpefett enn storebror...

Noe som jeg gjør når barnet ikke spiser, er å kjøpe velling! :) Får kjøpt masse velling i sverige, super mat for småspiste barn! Min får det når han er matlei, og det gjør susen ;)

Så prøv det, så kanskje han går litt opp?? Og evnt gi ham annen "drikkemat" som kan hjelpe på oppfetingen? Vet at man bruker dette for eldre som ikke spiser godt, så kanskje høre med legen din hvor eldresentere får tak i slike næringsdrikker, evnt høre på apoteket :)

Håper du fikk noen brukenes tips! Har en nevø som er som din, tynn som en strek og har ikke noe å gå på ved sykdom :/

HI

Så søt :) eldste her er 3,5år, ca 96cm og akkurat bikket 14 kilo. Minsten er 67,3cm og 9,3kilo å han er 6 1/2 mnd. på 15 mnd kontroll var eldste 75cm og 9,5kilo så det er ganske morsomt å tenke at han er nesten like stor som hun var på 15mnd kontrollen å han er bare 6 1/2mnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...