Gå til innhold

Hehe, jommen er ikke guttungen liiiten ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi, jeg lurer fælt på hvordan det blir med neste barn, hvis det er jente. For jenter kan jo ofte være mindre enn gutter :P Hihi, blir mini mini hun da kanskje ;)

Ja han er virkelig liten og søt ^^ godgutten min er akkurat stor nok ja, rekker ned til bakken ;)

HI

Annonse

hehe, din er lav og sped, min er lav og butt ;) Godt med forskjeller :D Jeg kunne ikke helt skjønne hva som er negativt i å annerkjenne at ungen min er lav iflt "normalen". Min sønn er liten, og det er jeg og faren hans også ;) Hehe, hadde i grunn vært rart hvis han var lang med så korte foreldre og besteforeldre :P

HI

Annonse

mhm! hun har alltid ment han er for tynn. men den helsestasjonen jeg gikk på først klagde aldri over vekten hans :) men den nye (flyttet da han var 4 mnd) bare klager go klager over vekten. men utenom det så er de veldig fornøyd.

hehe, leste på det skjema som er linket her, og min ligger jo under nederste linja ;) Jaja, glad jeg ikke er så bekymret, jeg er ikke 160 cm engang, og har klart meg finfint gjennom hele livet! Og jeg kan kjøre alle karusellene på Tusenfyd, det er jo tross alt det viktigste!!! XD

HI

20:27

Gutten din er ikke tynn!!! Det er ikke unormalt å veie 14kg når man er 92cm.

Min gutt på 3,5 år er over 1m og veier 15,5kg. Og jeg får aldri høre at han er på tynn!!

Så lenge man følger sin egen kurve så spiller det ingen rolle med lav/høy, tynn/tykk i forhold til gjennomsnittet!!!

Vi har alle perfekte barn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...