Gå til innhold

Hvordan har dere det? Er i 15. uke og ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen er kjempebra :) Litt kvalm de dagene jeg har tidligvakt og må opp 6, ellers merker jeg ikke stort til graviditeten. Brystene sprenger en del om natta, og merker innimellom stikkinger i magen. Nederste del av magen har begynt å bli litt hardere og strammere, og gleder meg til å få en søt liten babykul :)

Jeg skal til jordmor den 4., og håper (håper håper) å få høre hjertelyd. Har sett ett bankende hjerte på ul i uke 9, men er jo såååå lenge siden. Dessuten skal vi på ordinær ultralyd den 8. ( ut i fra menstermin (4.8.11, og ikke tidlig ultralydtermin(28.8.11)) og grugleder meg. Nesten redd det ikke skal være noe der, siden formen har vært så bra :P. Men jeg vil bare si; HURRA TIL ALLE OSS SOM SKAL BLI MAMMAER I SOMMER :) Er alt bra med dere andre jenter? Krysser fingrene for at alt er bra på ultralyd hos både mitt, og deres, små knøtt <3

Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hurra for oss, sommerbebismagene! :-)

Her er alt (fortsatt) helt strålende. Har så å si ikke hatt noen plager med dette svangerskapet hittil. Fikk ikke den berømmelige kvalmen og det jeg trodde var begynnende bekkenløsning forsvant for 2-3 uker siden. Har ikke hatt en eneste sykedag foreløpig, men jobbet hele veien.

Så jeg har aldri hatt det bedre, jeg! :-) Folk begynner også å kommentere at jeg har fått den "gravid-gløden" det snakkes om. At jeg ser så strålende lykkelig ut. Og det er jeg jo!

I tillegg er jeg midt i flytting og pakker ned alt jeg eier og sorterer. Ting går jo litt treigere enn ellers, og må ha en ekstra hvil på sofaen mellom slagene, men foreløpig går det veldig greit.

Er nå 19+3 og magen er blitt rimelig stooooor! Skjedde visst mye her de siste par ukene og la på meg 2 super-raske kilo på 2 uker bare, omtrent! :-O Uvant å ha så mye foran på kroppen plutselig... He he! Å knyte skoene begynner allerede å bli litt tricky. Og på lørdag er jeg bare halvveis i svangerskapet. Ho ho! Dette skal bli gøy! ;-)

Men heldigvis er vi på vårt største om sommeren, i det minste, når vi trenger minimalt med lag-på-lag klær, strømpebukser, kronglete vinterstøvler og fanden hans oldemor. Hurra!

Lykke til videre til alle! :-)

Skrevet

Ellois; Vært på ultralyd enda? Vet du kjønn?

Jeg er supernysgjerrig og håper jeg får vite om det blir en liten gutt eller jente neste uke :)

Skrevet

Ja, var på ordinær ultralyd forrige uke. Alt sto bra til inni der! :-)

Vi ville egentlig ikke vite kjønn, vi da. Før fødselen. Det spiller liksom ingen rolle, bare h*n er frisk. Meeeeeen... jeg tror jeg så hva det var likevel! Ba ikke jordmor om å bekrefte (hadde jo bedt henne om å holde munn), så vi vet ingenting hundre prosent. Men det så unektelig ut som en liten gutte-tissefant! ;-)

Lykke til på UL! Det er uansett helt magisk å se på den lille der inne! :-)

Skrevet

Uke 15 her og. Jeg merker ikke mye til at jeg er gravid. Eneste er når jeg trener løping. Da går det saktere, samt at jeg kan få litt krampe i magen.

Skrevet

Skjønner hva du mener, føler meg ikke så veldig gravid selv egentlig. Også er jeg jo verden mest utålmodige også da :P Når har du termin?

Skrevet

Er nettopp kommet til uke 16:)

Men føler meg ikke gravid, har til og med blitt "flatere" på magen. Den er ikke så oppblåst lenger. Formen er topp egentlig, bortsett fra at jeg får ofte hjertebank, spesielt hvis jeg er i bevegelse.

Lurer på når magen kommer ;)

Skrevet

Er i uke 16 på torsdag. Men merker lite til at det er noe der. Kaster/brekker meg veldig om morgenen, ikke noe ømme bryster i det hele tatt.

Var på ul i uke 12 men er skeptisk igjen og har best en time til om en uke. Litt dumt for skal jo til ordinær ul om tre uker.

Idag var dt noen som så kulen min men det var fordi jeg hadde på meg thights. Syns jeg selv bare har burger mage og oppblåst mage pga melke allergi, men kanskje den beg å komme nå!?

Skrevet

Alt er sikkert helt fint :) Jeg var på ultralyd i uke ni, og nå føler jeg nesten at jeg jyger når jeg prater om at jeg er gravid, for noen ganger føler jeg ikke at jeg er det i det hele tatt. Men i dag kom morgenkvalmen igjen, så tipper jeg ikke trenger bekymre meg :) Lykke til på ultralyd :) Alt er sikkert kjempefint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...