Gå til innhold

ganske herlig egentlig :)

Anbefalte innlegg

Jeg har samboer og baby, men jeg blir så utrolig GLAD når noen kjekke menn flørter med meg. Er det galt av meg?Gjør jo ingenting av det, men får litt lykkefølelse når de sier fine ting o.l.

Har særlig et par stykker som (en jeg har hatt sex med før og en annen som VILLE det før....)som driver å flørter og DET tar ikke samboeren min særlig i på...og det skjønner jeg godt.

Jeg prøver å ikke virke FOR hyggelig, men jeg føler jeg kan ikke bare snu ryggen til når de snakker til meg på butikken foreksempel...

Har dere noen slike?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142968957-ganske-herlig-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gift og har flere barn med mannen min, men jeg setter fortsatt pris på flørt og litt oppmerksomhet, så lenge man holder seg innenfor sømmerlighetens grenser så mener jeg det må være lov. Kan faktisk være sunt for forholdet også.

Selvfølgelig er det hyggelig når noen flørter med deg, det hjelper selvtilliten.

Nei, jeg har nok ingen tidligere flammer i min omgangskrets. Jeg er snart 3 barns mor, er avholdsmenneske, er ikke ute på byen og jeg er skikkelig kjedlig for koser meg mest hjemme sammen med mann og barn. Er sjeldent å farter med venninner.

Så her i gården er det lite flørting gitt, hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...