Gå til innhold

Vokste dere mye de siste 5-6 ukene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om magen vokste mye hos noen av dere de siste 5-6-7 ukene? Jeg er 33 uker no snart og synes ikke jeg er så stor egentlig. Spesielt om morgenen,da er jeg mye mindre enn på kveldene. Hvorfor det egentlig? Noen som vet?

Men jeg ligger over streken på skjema som jeg har med til jordmor. Det kunne være fordi ungen ikke har snudd seg med hodet ned enda sa hun. Noen flere som har kommet så langt og ungen ikke har snudd seg enda? Litt rart synes jeg,for har 4 barn fra før og alle hadde snudd seg når jeg hadde kommet så langt.

Veldig takknemlig for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var på kontroll i uke 36, så var symfyse/fondus mål over den grønne streken, noe den ikke har vært på de forrige kontrollene.. Og lege mente at hode var godt på vei ned, men ikke festa seg enno.. Føler med gigantisk, enno større no i uke 37 enn ved uke 40 i forrige svangerskap..

Skrevet

JA! Det er DA jeg vokser! Jeg blir heller ikke så innmari stormaga i svangerskapet, men som med deg, ligger jeg høyt på skjemaet hos jordmor. Har aldri fått beskjed om at det har noe med at ungen ligger "feil vei" å gjøre. Fra uke 35 til 37 gjorde jeg et kjempehopp i SF-mål, men ungen min ligger rett vei. Ribbebeina mine holder forøvrig på å knekke(føles det som), så ungen ligger tydeligvis høyt oppe.

Skrevet

Jeg har 3,5 uke igjen til termin og har vokst masse de siste 2-3 ukene... Med litt stor jakke har jeg sett "nesten ikke gravid ut" fram til uke 32-33...men nå kan jeg ikke ljuge meg unna lenger gitt... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...