Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Den jeg hadde har forduftet i løse lufta, så jeg trenger ny. Men hvor finner jeg det?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Vaskeball forsvant vel fra jordens overflate for ca 10 år siden. Vaskemiddelet skal i maskinens vaskekammer, derifra doseres det mer riktig.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Man bruker ikke vaskeball lenger, verden går fremover og dagens vaskemiddler skal brukes uten vaskeball.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Jævli godt spørsmål! Vi bruker også vaskeball og kommer til å holde hard på den lille halvødelagte vi har.. hehe! Aner ikke hvor du får tak i de.. har jeg ikke tenkt på. Men du får ikke min hehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Man fikk tidligere vaskeballer ved å ta kontakt med Lilleborg forbrukerservice. Men de sier også at man ikke skal bruke vaskeballer lengre. Vaskemiddelet skal i doseringskammeret.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 I 1998 ;-) Helt seriøst. Det er er grunn til at du ikke får tak i ny, og det er at ingen vaskemiddelprodusenter anbefaler dem lenger. Vaskeresultatet blir dårligere, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Ariel flytende vaskemiddel skal faktisk i vaskeball. Men ball er det ikke mulig å få fatt i... Ikke HI btw
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Coop sitt vaskemiddel fugerer også best med vaskeball. Det klumper seg bare og blir liggende i doseringskammeret. Heller ikke HI...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Hei! Vi bruker Omo color pulver, gir det altså dårligere resultat i vaskeball?? Herregud da skal vi jo slutte med det......! Det visste jeg ikke. Hvor legger dere det da? Ikke Hi jeg heller, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Vi legger det i doseringskammeret. So oftest er det ett spor/renne til forvasken på venster side, ett stort i midten til den vanlige vasken og et eget spor/hull til tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 OK da skal jeg prøve dette neste gang, takk for hjelpen du
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #12 Skrevet 1. mars 2011 Tror faktisk jeg har sett det på europris Husker mamma brukte de når jeg var liten... mimre, hihih
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=LeftPage_6844&MainPage_6464=6844:0:4,3568:1:0:0:::0:0&LeftPage_6844=3004:29186::1:7477:1:::0:0 Vi anbefaler ikke bruk av vaskeball Lilleborg anbefaler ikke lenger bruk av vaskeball. Vaskemiddelet (pulver og flytende) bør doseres rett i doseringskammeret, og ikke gjennom bruk av vaskeball. Grunnen er at dagens vaskemaskiner har et lavere vanninntak enn tidligere, og bruk av vaskeball kan føre til at vaskemiddelet blir liggende uoppløst på tøyet i stedet for å bidra i vaskeprosessen. Ved å dosere direkte i doseringskammeret vil vaskemidlet fordeles godt i vannet før det kommer i kontakt med tøyet. Det sikrer dermed en jevn fordeling av vaskekraften og en optimal rengjøring av klærne. Vi beklager at vi ikke har mulighet til å sende deg ny vaskeball da Lilleborg ikke lenger produserer disse. Dersom du har behov for en måleskje vennligst bestill via kontaktskjema eller via telefon. Med vennlig hilsen Lilleborg Forbrukerservice
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #14 Skrevet 1. mars 2011 Jeg kunne også tenkt meg ny vaskeball. Syns det funker best på milo og annet flytende vaskemiddel. Går sikkert helt greit uten, men allikevel.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå