Gå til innhold

I går fikk jeg KS dato!!! Uke 32

Anbefalte innlegg

Pga placenta previa og blødninger fra uke 5 (og senest forrige torsdag), hadde morkaken fortsatt ikke flyttet på seg på kontroll i går i uke 32!!

Så da ble det satt KS-dato fredag den 22.04(!!!), så da vet jeg hvor jeg skal tilbringe påsken i år!!!

Er så uvirkelig å tenke på - da blir jeg endelig tobarnsmamma etter over 2,5 år med prøving på nr 2, (30 intense pp) og 2MA og 2SA i mellomtiden....

Ååååååå, jeg kjenner at jeg begynner å glede meg!!! Alt stod bra til med lille gutten i magen :)))

Er bare så glad, så glad!!! Håper at KS forløper komplikasjonsfritt og at jeg kommer meg fort i gjenge igjen :)

Måtte bare ha noen å dele dette med...

Ha en strålende fin uke jenter :D

Stooooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142968785-i-g%C3%A5r-fikk-jeg-ks-dato-uke-32/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann igjen...

Stemmer det også at de bare tar ks på tirsdager???

Jeg har termin onsdag 27.juli....

Har da tenkt i hodet mitt at jeg kan få ks tirsdag 12.juli som da er 15 dager før... eller mitt i fellesferien 19,juli som jeg ikke ønsker, bare 8 dager før...

Vil så gjerne ha før alle de gode gamle legene tar fellesferie , så kommer det noen unge jupplinger å skal stikke spinalen åsså er det jo bare 3 sjangser de har på å treffe, å får di ikke det til så blir det full narkose..... En tanke for mye tanker i dette hodet..... Kjenner at jeg gruer meg.....

Gruer meg mest til å bli skuffet over at det ikke blir den 12. juli siden det er det jeg ønsker meg mest...

Fikk du komme med ønsker på dato selv, eller hvordan det skal gjøres, om hvordan du skal sys igjen... etc???

Lykke til deg også...

Har du tatt ks før???

Jeg har tatt 2 før....

hilsen den anonyme som ikke er det nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...