EgG Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Melk, myse, sukker og noen krydder. Smørepålegg som du finner i kjøledisken ikke langt fra prim ol. Veldig søtt, så det er vel derfor barn liker det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Hmm... Jeg har faktisk aldri sett eller hørt om det.. Men takk for svar! Da lærte jeg noe nytt i dag også! :-)
Gjest Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwSpaiF1HHRz175EQgr7iCRcLK0ch15Syjt8PGyzsG-gd2UVnC Her ser du Tine sin gomme. De har den stort sett overalt. Kjempegodt på brødskiva og på lefse.
Gjest Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Det er forresten ikke så enorme sukkermengder i gomme som man skulle tro. Melken gjør den søt i seg selv. Jeg mener det er 10g pr 100g gomme, og det er ikke så aller værst.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Nei, har aldri sett den... Men jeg skal lete etter den neste gang jeg er i butikken! :-) Ble jo litt nysgjerrig... Men vi bor i Østfold, så er vel kanskje ikke noe typisk mat her nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå