Gå til innhold

Føler meg ikke gravid, flere?

Anbefalte innlegg

er i uke 6 nå, har litt mensen smerter, ikke noe spesielt med mage, å er ikke kvalm, bare trøtt.

tok tre tester som viste svak strek, å en digital for to uker siden som viste gravid 1-2..

kan huske jeg var litt kvalm i første svangerskap, men ikke noen plager nå.

blir usikker på om jeg er gravid... :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142968702-f%C3%B8ler-meg-ikke-gravid-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo sikkert gravid når du har tatt 4 tester! :)

Er jo ikke kommet så langt enda.

Meeen når det er sagt så har jeg det på akkurat samme måten. Tok 3 tester, alle før ikm, som viste svakt positivt. Kjenner litt murringer, litt ømme bryst osv. Men følte meg ikke gravid. Så jeg tok en test til i dag! Haha! Sterk og klar strek, så nå må jeg vel tro på det. ;) Kjenner jeg meg selv rett så kommer kvalma sigende etterhvert. Har gjort det de to andre gangene...

Hei :))

Har det akkurat som deg om dagen....

Har nå testet svakt positivt 5 ganger nå..... Men føler meg ikke gravid..... Ikke i det hele tatt.

Ikke kvalm, og sist var jeg kvalm i 9 mnd....

Ikke vondt i puppa, og det kan jeg huske jeg var sist...

Ikke smaker jeg noe spesielt eller....

Ikke metallsmak....

Men er trøtt ja, lyst til å legge meg tidlig om dagen.....

Så lurer veldig på om jeg er gravid, eller om det er falsk alarm.....

Annonse

Hei, jeg har vert på UL idag, og til min store overaskelse var det liv der. Grunnen til at jeg trodde motsatt, var fordi jeg en dag våknet fra å være superkvalm, til null komma nix kvalm. ikke lenger ømme pupper, ikke noen tegn i det heletatt, så begynnte jeg å blø, og uten symptomer og at den lille kulen jeg hadde på magen ble mindre og mykere, så da trodde jeg det var over og ut rett og slett.. Begynnte å få vondt idag også, men der var det liv på UL gitt... helt rart, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gravidsymptomer, men det kan altså da skje det også.

Lykke til alle sammen ;) Klem

Tror nok du er gravid da, gitt!

Er jo sånn at man behøver ikke være kvalm, eller ha noe som minner om "sterke" mens smerteer.. Men med tanke på testene dine vil jeg nok tro du er gravid ja! Eller, jeg vil ikke tro - Jeg er så og si sikker :)

Bare å ta UL det, så finner du jo utav det!

Lykke til!

Jeg føler meg heller ikke spesielt gravid. Jeg er supertrøtt morgen til kveld, men det kan forklares med jernmangel.

Jeg er 11 uker i dag og skal på tidlig ul i morgen for å se om det fortsatt er 2 der inne, så jeg får jo "svar" i morgen =)

Hadde ingen plager med førstemann, men da følte jeg med gravid fra start. Rart dette her ^^

Men er du usikker, så er det nok best å dra til legen for blod/urinprøve ja. Lykke til! =)

Jeg føler heller ingen ting, litt ømme pupper, men ellers ingen typiske symptomer, er i uke 7.

graviditetstesten viste svak positv noen dager etter forventet mens. Bør jeg ta en test til?? (men hørt testen kan vise positiv også om det skulle ha gått galt med fosteret.)

er tidlig ultralyd det sikreste for å finne ut om det er liv og står bra til?? skal til helsestasjon med urinprøve og ta blodprøve om en mnd, men synes det er litt lenge å vente...

så godt å høre at det er flere enn meg som ikke føler seg kjempe gravid. med meg har det gått litt opp og ned. noen dager uggen og alt på en gang og andre dager kunne jeg løpt "maratin" (kanskje å ta litt hardt i) hehe men det visst helt vanlig at symptoner kommer og går , jeg har testet 3 veldig positive tester. så jeg er vel gravid hihi bare håper det står bra til med den lille spiren inni der. god helg til alle!

Annonse

Hei=)

Jeg er gravid igjen etter en SA i høst. Men denne gangen så har jeg ikke like ømme pupper som da.. Men begynner å kjenne de samme "smertene i magen. Har tatt en test, som sa gravid 1-2, så da stoler jeg veldig på den ene testen :) Er jo ikke noe vits i å ta mange tester dersom mensen uteblir og testene sier gravid:D Det tenker iallefall jeg da :)

Så senk skuldrene jenter, å kos dere med den aller første tiden som gravide, og gled dere over at dere "snart" kan fortelle folk en stooor nyhet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...