Gå til innhold

En jeg kjenner truet og sprenge et nav kontor i lufta nå har han fått dommen sin

Anbefalte innlegg

og må i fengsel i 90 dager for og ha fremsatt trusler overfor nav ansatte da han var blakk og sulten og de tviholdt på saksbehandlingstiden sin:( Kjenner jeg blir så utrolig provosert over de idiotene som sitter på disse kontorene.

Fortsetter under...

Helt fortjent straff synes jeg!

INGEN bør utsettes for trusler på grunn av den jobben de har!!!

Selvfølgelig holder de på saksbehandlingstiden. Man kan ikke forlange at de skal jobbe utenfor arbeidstid sin.

Ja, bli for all del sint på de som sitter og håndhever et regelverk de ikke har laget...For det ville jo være helt malplassert å blir sint på politikerne som lager regelverket, og på en mann som truer ansatte som kun gjør jobben sin og gjør dem utrygge og engstelige.

Om du ikke skjønte det så var det ironi. Mener du at det er nav sin skyld at han truet med å sprenge dem i lufta? Greit at man kan bli desperat av å ikke ha mat, men da går det an å gå til frelsesarmeen, bymisjonen, naboer, venner og familie før man truer andre mennesker på livet. På den andre siden så havner han nå i fengsel. Der får han gratis mat...

Øh...selvfølgelig må de holde på saksbehandlingstiden sin! Skulle hans søknad havne foran andres bare fordi han ikke greier å styre temperamentet sitt? De andre som har søknader inne har like stort behov for hjelp og sinte kommer ikke foran i køen. Hvordan skulle det bli da, om man ustraffet kunne true nav-ansatte på livet for å få framskyndet søknaden sin? Da hadde det ikke vært folk igjen som ville jobbe hos nav...

Rett sinnet ditt mot han som har gjort noe alvorlig galt.

Annonse

Forstår frustrasjonen hans, men man fortjener straff når man truer andre, uansett. Ikke alle Nav-ansatte er idioter, finnes mange flotte og flinke folk også der, de kommer skjeldent fram i media, positive nyheter selger ikke. Selv har jeg opplevd begge deler, først en treg og ufin saksbehandler som overhode ikke ga meg informasjon eller gjorde noe for å hjelpe meg til å få en ny som satte jord og himmel i bevegelse for at jeg skulle få alt jeg hadde rett på. Fikk vite om alt jeg kunne søke om og pga det fikk jeg etterbetalt en stor sum. Evig takknemlig for den hjelpen jeg fikk.

Ja skikkelig idioter på NAV som våger seg å ble truet.

Skamme seg burde de.

Kanskje du burde bli med han HI for å skrive et så tåpelig innlegg?

Det er ikke lov å true noen og selvfølgelig må en da ta straffen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...