Gå til innhold

Alle dere som henger dere sånn opp i Thaidamer og Brasildamer!

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror dere at mange (normale) menn finner seg damer derfra? Det er fordi norske damer egentlig er noen sure kranglete megger som lager stort styr ut av ingenting!

Ingen menn gidder å leve med noen som starter svære krangler om hvordan dorullen skal henge, hvor kniver og gafler skal være i skuffer, eller om en liten klump bæsj ikke fulgte med nedover når mannen trakk i. Men det gidder alt for mange damer her til lands. Helt utrolig, men sant. Det hadde vært mindre "dameimport" om norske damer bare hadde klart å oppføre seg littegrann og ikke være så sure og hysteriske for hver minste ting.

Nei, dette er ikke ment til alle damer for selvfølgelig er det ikke sånn at alle er enten slik eller slik. Og det er selvfølgelig ikke slik at alle mannfolk som gifter seg med utenlandske damer er helt normalt oppegående heller, men det er faktisk ganske mange av dem. De aller fleste vil jeg påstå.

Kort fortalt: Hysteriske kranglete kvinnfolk er årsaken til at det er så mange menn som finner damer utenlands.

Fortsetter under...

Det er vel en kombinasjon av mange ting, men ikke kom å påstå at alle norske kvinner er like, på samme måte er ikke alle disse mennene like de heller, men jeg observerer at det er endel "gammel" ungkarer som kommer hjem med jentunger som kunne i alder vært datteren eller barnebarnet i de verste tilfellene. Ikke behandler de alltid disse jentene særlig godt heller, ofte har de løyet dem huda fulle om hvor fint og hvor rike de er, så er realiteten ganke anneledes når de kommer hit. Den store byen er ei bygd med 100 innbyggere og et sterkt gjeldende bygdedyr som regjerer. Heldig de jentene som kommer til steder med mange likesinnede, men slett ikke alle er så heldige.

Sier ikke et ondt ord om jentene jeg, men mannfolka de skulle skamme seg rett og slett i mange tilfeller. Min egen mann er rystet over at 50år gamle gubber kommer hjem med 20åringer, 50år gamle gubber er for gamle til å stifte familie mener vi i hvertfall. Ser hvor mye energi en av mine onkler har til barna sine, han henta hjem en ung kvinne halve jorda rundt og satte barn på henne.

For min del kan menn gjøre hva de vil ^^ Om de tror at utenlanske kvinner er enklere å ha med å gjøre, så får de tro det:) Å finne seg partner fra Norge eller andre land vil alltid innbære en viss "risiko", jeg håper at de allerfleste tenker seg litt om uansett hvem de vil etablere et forhold til. Jeg har hatt et par godtroende kompiser som hadde litt av de samme meningene som hi, men for å si det sånn det gikk ikke akkurat som de hadde planlagt. Men igjen så er det ikke sikkert det hadde gått så mye bedre med norsk dame heller.

Poenget mitt er at hysteriske karnglete kvinnfolk finnes i alle land, noen er bare flinkere til å skjule det litt lengere^^, Valg av partner burde være mye mer enn bare å tenke på hvilken nasjonalitet de har.

Annonse

Hehe...hormonell hi?

Vel. Smaken er som baken. Men det jeg ikke forstår er når disse menna absolutt skal ha de minst 20 år yngre. Der surrer det endel, spør du meg.

Det er virkelig flertallet det gjelder. Ofte har de bare kjent de i noen måneder. De kan ikke kommunisere pga språk. Tror svært mange av de vil ut i det norske samfunnet. Men det er ofte stikk motsatt av det mannen vil. Jeg kjener til flere thai og brasilianske gjennom jobben. De får ikke mulighet til å ta skikkelig norsk kurs for de er hjemme med barn. Mannen jobber mye og vil ha de hjemme. Egentlig vil de ut og jobbe men vil ikke skuffe mannen sin. Jeg jobber i åpen barnehage og det er svært mange utendlanske der. De snakker dårlig norsk og går hjemme. De har store ønsker men kan ikke realisere de. De har gjerne super snille menn. Men menn med sitt eget syn på hva og hvordan en familie er. Det er og svært vanskelig for disse kvinnene i ett land der det er lagt opp til sosialt samvær gjennom jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...