Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Idag morges kom det litt brunaktig utflod så jeg tenke at mensen kommer vel. Foreløpig har det bare kommet litt bruntblod blandet med litt friskt blodt blandet med litt slim. var det slik på dere første gang dere fikk mensen etter graviditeten ? kan ikke huske det var slik med eldste, men er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se om den kommer eller ikke.. Hadde jo også håpet at den kunne holde seg unna enda litt til, mini er jo bare 6mnd å ammes jo fortsatt til hvert måltid selv om han får litt fastføde så det er ikke det at jeg har sluttet å amme at den kommer heller...
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 At man fullammer bør ikke ha noe å si.. Jeg fikk tilbake min etter 4,5 mnd og jeg ammet dag og natt!!! :-( Ellers ville jeg bare si at for meg var alt som før, så jeg kjenner ikke til det du beskriver.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 nei jeg merker jo at det ikke har noe å.. Jeg får vel bare å vente å se, har aldri før hatt det slik før mens derfor jeg spurte her.
Ane Elise Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Hei, Jeg fikk allerede mensen tilbake etter at nurket ble 3,5mnd gammel:( Hvorfor jeg får det så tidlig kan jo kanskje skyldes at nattamming blir bare sjeldere og sjeldere. Ammer han nemlig stappmett før jeg lar han ta kvelden rundt 21 tida, og da sover han som regel til 7-8 om morgen. Om han våkner om natta, er det snakk om 1-2 ganger. Tilbake til mensen, så fikk jeg nå i helga, og da var det som tidligere, slim og blod, men mengden er betydelig mye mindre.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Hei du:) jeg også fikk igjen mensen etter 3 Mnd til tross for at jeg fullammet. Hadde gledet meg til en lang periode uten,men nei da:( he he Mener at min også var ganske normal 1. gangen. Men sånt er sikkert litt forskjellig:) Den kommer nok ordentlig i gang om en dag eller to skal du se:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2011 ja da er det bare å sitte å vente å se dag, hehe.håper min også blir mye mindre å ikke like vond
MissVaiper Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Jeg fikk mensen etter 3 mnd, og fullammet til hun var 4 mnd. Den har ikke vært helt regelmessig, og mengden har og variert en del. Det stabiliserer seg vel til slutt.
bambi - stolt mamma Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 fikk mensen etter 2 mnd, og det er akkurat slik som du beskriver det nå. Og jeg fullammer både natt og dag... Har bare hatt det en gang enda, siden gutten bare er 3 mnd nå. Så vi får se om det kommer jevnlig, eller det kun var den ene gangen Hadde håpet ett halvår uten, men...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2011 oki, ja den holdt seg jo unna ett halvt år her men hadde håpet på enda lengre. hehe. Men godt at det ikke er bare meg som har det slik da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå