Gå til innhold

Jeg er lei av å klø når jeg skal slappe av hjemme, flere som har eller hatt det slik?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg nevnte det på forgje kontroll og hun sa bare: Bare pass på så du ikke begynner å klø inni hender og under føtter, det er da det er farlig! Det er eneste stedet jeg ikke klør hehe...

Hei. Hadde svangerskapskløe forgje gang og vet at det er helt jævlig. For meg begynnte det i uke 20 og ble verre og verre. Tilslutt klødde det ikke på huden men inni sjelette. Fikk noen tabeletter av legen som skulle dempe kløen. Det gjore jo det litt men ble helt slapp dagen etter. Men gå på apoteket og kjøp en krem fra aderma. Spør etter den som er for kløe. Den funker bra. Lykke til

Hei.

Gå til legen å sjekke lever-verdiene dine å be om polaramin 2 mg,allergitbl. er helt ufarlig å ta i svangerskapet. Var det eneste som hjalp meg, bare synd at jeg fikk det altfor seint.. ikke så mange leger som vet om tiltak mot svangerskapskløe,og lett for at de bagatiliserer det veldig. Gynekologen ga meg disse tbl. Har selv hatt KRAFTIG kløe siden november, og alle kremer/salver/kortison har ikke hjulpet -men endeli er kløen mer eller mindre borte....

Lykke til!

Okei, her hjalp deg med et oljebad;O) Så nå må jeg bare være flink til å sette meg i badekaret ihvertfall 2 ganger i uken, men skal be om å få målt leververdiene på neste lege time alikevel.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...