Gå til innhold

Så såret/skuffet og sint

Anbefalte innlegg

Møtte en mann gjennom sukker, han jobbet lenge for å få meg dit hen hvor jeg satset på han.

Han slettet sin profil for 2 måneder siden. Sa dette til meg flere ganger og jeg så jo han var borte av lista. Snakket om at han ville se hvordan det gikk mellom oss og ikke var intresert i å se etter andre før vi hadde avklart.

Jeg slettet min profil for 3 uker siden, Og nevnte det jo for han da jeg gjorde det.

Altså man sletter ikke men deaktiverer.

Senest i går snakket jeg med han, han er avgårde på jobb nå (jobber i nordsjøen) Og han snakket om at han gledet seg til å komme hjem, møte meg igjen. Han savnet meg også videre.

Joda idag ringer ei venninne som har laget seg profil på sukker og vil jeg skal gå inn å lese over for ho, siden ho er usikker på hva ho skal skrive.

Jeg aktiviserer profilen min igjen og da kommer jo de opp som har satt hjerter på meg før jeg ble borte. Og gjett hvem som plutselig er på sukker som superbruker til og med.

Jeg HATER folk som juger.

Han følte vel det var tryggt siden jeg hadde fjernet min profil. Men jeg er glad jeg fant det ut nå da hvordan han egentlig er. Han klarte å lure meg bra.

Sendte han en melding på msn, Hei idag var jeg innom sukker for å hjelpe ei venninne med profilen hennes, gjett om jeg ble overrasket da du var tilbake der og super bruker til og med. Jeg trodde vi hadde en avtale om å si fra om interessen ble borte jeg men du får ha lykke til da.

Kjenner jeg gir opp menn. Orker ikke mer sånt nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142968537-s%C3%A5-s%C3%A5retskuffet-og-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEHE trodde ikke jenter kunne se jenteprofiler??? For meg virker det som at du har gått inn å aktivert din egen profil kun for å sjekke ut om han fortsatt var der! Saken er tragisk og kjempe bra du fant ut av hva slags drittsekk han var, men du trenger ikke juge for å fortelle oss hvordan du fant det ut ;)

Ikke gi opp menn, det finnes ordentlige mannfolk der ute ;)

Vær glad du fant det ut innen noen måneder.. ;)

Jeg juger ikke nei, og ja man kan se jenteprofiler om man søker opp kallenavnet og personen har satt at man kan se alles profiler.

Jeg hadde aldri i verden trodd at han skulle være der, overhode ikke sett noen grunn til å mistro han.

Men den gang han "Fjernet" sin profil så hadde vi hjertet på hverandre. Han kunne jo ikke gjerne det da jeg var borte slik at når vi begge plutselig var aktivert igjen så sto de der da.

Jeg hadde jo ikke giddi å jugd her inne hvor jeg er anonym, hva pokker er poenget med det, blir jo som å juge for seg selv.

Men jeg er forsovidt glad til at jeg fant det ut nå.

Det som er hadde han sagt at han aktiverte profilen igjen hadde det ikke brydd meg så mye. Hadde han sagt at han var usikker eller ikke ville ha meg hadde det vært greit. Men dette å juge, og lure.

Nei jeg gidder ikke prøve igjen å finne noen på en stund ihvertfall. Kjenner jeg trenger å la ting ligge hvis jeg skal klare å stole på noen, for denne gangen trodde jeg virkelig at jeg hadde møtt en mann som jeg ihvertfall kunne stole på at var ærlig.

Annonse

Han har ikke svart i hele tatt. Mulig han gjør det etterhvert eller er så feig at han ikke svarer og gjemmer seg unna.

Jeg orker ikke bry meg han får gjøre som han vil.

Og til du som ikke skjønte problemet.

Vi har datet i 3-4 mnd han sier det er meg han vil ha, at det er meg han vil satse på. Samtidig er han ute å leter etter noen andre.

Da satser han jo ikke på meg egentlig han vil tydeligvis bare ha meg der i tilfelle han ikke finner noen bedre eller i tilfelle andre ikke vil ha han.

Det er det som er galt.

Om han hadde sagt jeg er usikker og vil holde mulighetene oppe hadde det vært greit. For da kunne jeg også handle deretter slik at jeg ikke ble sittende igjen med hjertesorg når han plutselig karnsje om noen mnd forteller at det er en annen han vil ha.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...