Gå til innhold

Oh my god, var på 6-ukerskontroll i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og lillegutt har gått opp 1 kg siden han var tre uker! Hehe

Det er ikke verst. Han veide 4350 da han ble født og veide 4700 da han var 3 uker og nå veier han 5730.

Han er glad i mat iallfall. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat må man ha vettu :)

Ble rimelig sjokka når vi var på kontroll forrige uke jeg også.

2160 gr ved fødsel og 3950 gr på 6 ukers kontroll :P

Skrevet

det er så godt når de legger bra på seg.

Her hadde lillegutt gått opp fra 2720g til 5000 g da han var 7 uker.. Skal på forsinket 6 ukerskontroll i morra, da er han akkurat 2 mndr.. Tror han har doblet fødselsvekten nå..

Skrevet

Hehe, skjønner utmerket hva du mener ;) Lille nurket veide bare 3645gr da han ble født, var 50 cm lang. På 6 ukerskontroll gikk han opp til 5224 gr og 58cm! Puh... Snart skal vi på 4mnd kontroll. Blir spennende hvor tung han er blitt. På 3 mnd kontroll gikk han ytterligere opp til 7365 gr! Regner med han har bekket glatt over 8,5kg nå. Tung er han iallfall. Og det merkes godt på både i korsryggen min og armene mine! Og han elsker attpåtil å hoppe for tida..

Skrevet

Oi, det var ikke verst! Kanskje du burde skifte nick til Fru fløtepupp ;-) For det må jo være det du har siden han legger så godt på seg. Ooo jeg har litt dårlig humor i dag merker jeg ;-) Sorry.

Skrevet

Hvis du mente meg så ammer jeg ikke engang. Her blir han tjockis på mme gitt :P hehe

Lurer på hvor han hadde lagt på seg hvis han hadde fått morsmelk. :)

Skrevet

Deilig med barn som har god matlyst :)

Fikk forresten vite av helsesøster at mme barn gikk som regel raskere opp i vekt enn mm barn.

Skrevet

godt det vel :)

lille gull her va 4034 ved fødsel og 6043 ca på 6 uker :)

Skrevet

hehe hva skal jeg si da? her er det hvertfall fløtepupp! lillegutt var 4190 ved fødsel, på 6ukers kontroll var han 6280!!! Slå den du :D:D nå er han snart 10uker og 7 kg :D

Skrevet

Bra det ikke er bare her da:-p

Neste uke skal vi på 4 mndrs kontroll og er veldig spent da vi ikke har funnet flyten mellom mm og mme enda (vet jo ikke hvor mye mm har får i seg og guttungen er glupsk!).

På 3 mndrs kontrollen var han 7440g og 65,5cm (var 3935g 52 cm ved fødsel)

Skrevet

wow!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...