2blå1rosa+spire Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Og hvilke symptomer har dere nå?? Kynnere? Murringer? Vondter eller lyster? Noen som har prøvd modningsakupunktur? Har termin 16. mars, kjenner rikelig med murringer, og vil jo helst få føde før termin... men har gått 10 og 12 dager over med 2 barn, nr 3 kom på termindagen.. Jeg ville forsøke modningsakupunktur, men fikk høre at jeg var moden og alt i rute, så det var ikke nødvendig. Jeg kunne ta kontakt hvis jeg passerte termin uten at det skjedde noe, så kunne fødselen "settes igang" med litt akupunktur.. Vet ikke helt om jeg tør det, men begynner å bli utålmodig!!
Samimagen Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Heia, eg har også termin 16. Mars. Var hos JM i dag og kun 1 cm åpning. JM mente eg ville gå til termin.. huff den siste tiden er sååååå kjedelig!!!!!!!!!! Men men.. kommer når han kommer !
hero778 Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Jeg å, har termin 17 Mars <3 Har også mye murringer i mage og rygg (men hatt dette endel gjennom hele svangerskapet).. kynnere også kommet mye mer og sånn jeg merker det nå i det siste.. Men hvordan får dere jordmor og sånt til å sjekke om dere er modne?? å hva gjør de for å sjekke dette?
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Hei! Jeg har også termin 16.mars, og har vel ingen symptomer på at noe spesielt er på gang :-( Ingen kynnere, murringer eller vondter. Har heller ikke hatt noen slike tegn på at ting nærmer seg de andre gangene jeg har vært gravid. Ikke før fødselen så smått er i gang, dvs dagen før ungen er født. Først da går slimproppen, og "menssmertene" begynner. Jeg har født noen få dager før termin de andre gangene, og satser knallhardt på at det vil skje på den siden av terminen denne gangen også. Har aldri prøvd verken akupunktur eller noen slags kjerringråd eller noe. Tror faktisk ikke jordmor har sjekket åpning noen gang heller. Ikke før jeg har kommet til sykehuset i fødsel. Jeg er også usannsynlig utålmodig nå! Skulle veldig gjerne sett at det skjedde nå, jeg. Men kommer ikke til å begynne med nåler eller kapsler eller noe som helst annet som skal få fortgang i det. Først og fremst fordi jeg ikke har den minste tro på denslags, men også fordi jeg tenker at OM det skulle være noe i det, tvinger jeg kroppen til å gjøre noe den ikke er klar for. Har mest tro på å la ting skje naturlig. I alle fall til man har passert termindato med noen få dager. Vi får vel uansett smøre oss med tålmodighet. Men det er virkelig helt utrolig hvor seint tida går nå.
mor til to gutter + en engel! Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Hei :9 termin 17 mars her og føler meg veldig fødeklar, elelr det har jeg gjort en stund, hatt masse falske rier, som bare har gjort at jeg har fått 1 cm åpning, og det har jeg hatt i 2 uker nå :S kjipt allsa, trur ejg selv kommer til og gå til terminen denne gang om ike over :/ føde første mann i uke 33 pluss 4, så dette er helt nytt får meg. jeg fikk akupuktur av jordmor på riksen søndagen jeg var innom, får da trudde vi noe var i gang, masse rier på kjermen, men nei da, ga seg det. har fått to lune modningssprøyter i uke 30 får da trudde vi han ville ut, ligget sikert 10 ganger på sykehuset, så di skjenner meg godt og omvent. litt flaut blitt. håper jeg kan få akupunktur får og sette i gang også til termin. men sitter meg stein hard mage konstant så da er det jo ike lett og kjenne etter om magen stramer seg heller da, når man får di takene, merker bare i korsryggen. lyster er dte dårlig med her gitt, spiser lite, men baker mye da, hehe
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Har termin nå den 19 mars så er straks to uker.. Virker ikke som om noe skjer heller siden luringen ikke har festa seg eller noe... Utålmodig snart mamma til tre ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå